اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

نظر شورای نگهبان برای کاندیداها فصل‌الخطاب است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نظر شورای نگهبان درباره احراز صلاحیت‌ها برای کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری فصل‌الخطاب است.

نظر شورای نگهبان برای کاندیداها فصل‌الخطاب است

ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: حضور گسترده در انتخابات و مشارکت مردمی در این عرصه سرنوشت‌ساز امری واجب و همگانی بوده لذا همه متولیان امر باید در راستای تحقق این امر گام بردارند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی در سطح شوراهای اسلامی شهر و روستا و حتی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری باید التزام به قانون را در رأس امور خود قرار داده و با حرکات و اعمال احساسی آب در آسیاب دشمنان نریزند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مترقی‌ترین نظام‌های سیاسی دنیاست و در طول عمر با برکت خویش با تکیه بر قوانین و مقررات مبتنی بر آموزه‌های قرآنی توانسته‌ است دستاوردهای عظیمی را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آورد.

مجتهدی افزود: حفظ و حراست از این دستاوردهای شگرف منوط به حضور گسترده و همیشگی در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است و هر ایرانی باید در خصوص آینده کشور خود احساس مسئولیت کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت‌های قانونی شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی در خصوص بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: باید همه افراد متقاضی نظرات و نتایج بررسی شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت را قبول داشته باشند و مصلحت کشور و تعالی و عزت ایران اسلامی را به بهانه‌های شخصی خدشه‌دار نکنند.

وی خاطرنشان کرد: نظر شورای نگهبان فصل‌الخطاب کاندیداها است و پذیرفتن رای این شورا برای همه واجب است.

مجتهدی افزود: هم‌اکنون ایران اسلامی دارای رهبری مجتهد و عالم است و تنها نظامی بوده که تمامی قوانین و مقررات آن براساس آموزه‌های اسلامی است.

به گفته وی، همین ویژگی ملت ایران و نظام مترقی آن را به عنوان الگویی تعالی‌بخش برای همه آزادی‌خواهان دنیا و مسلمانان منطقه تبدیل کرده ‌است.

مجتهدی تأکید کرد: حفظ وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب مختلف اسلامی و تبعیت از رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری از جمله عواملی است که باید همواره مورد توجه همه ایرانیان قرار گیرد.

وی گفت: ایمان، اقتدار و التزام به قانون و رهنمودهای ولایت و رهبری از جمله ویژگی‌های شخصیتی نامزدهای انتخاباتی بوده و باید افرادی که این ویژگی‌ها را در خود نمی‌بینند، برای عرصه انتخابات کاندیدا نشوند.

انتهای پیام/79006/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول