اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن خوشنویسان کنگان خبر داد

برگزاری آزمون رسمی خوشنویسی در کنگان

مسئول انجمن خوشنویسان کنگان از برگزاری آزمون رسمی خوشنویسی در کنگان خبر داد.

برگزاری آزمون رسمی خوشنویسی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله علی‌پور در آیین برگزاری آزمون رسمی خوشنویسی در کنگان اظهار داشت: هنر خوشنویسی در کنگان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و همواره شاهد حضور هنرمندان و خطاطان کنگان در سطح بالای کشوری هستیم.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد برگزاری دوره‌های متعدد و باکیفیت خوشنویسی در این شهرستان بوده‌ایم که مسئولان شهرستان نیز حمایت کرده‌اند.

مسئول انجمن خوشنویسان کنگان با اشاره به برگزاری آزمون سراسری خوشنویسی کنگان خاطر نشان کرد: این آزمون در واقع نخستین آزمون رسمی در سال 92 است که هم‌اکنون در مجتمع فرهنگی هنری کنگان و با حضور هنرآموزان این رشته در حال برگزاری است.

علی‌پور تصریح کرد: امسال هنرآموزان در رشته‌های خوش، عالی، ممتاز به رقابت پرداختند و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد بهبود وضعیت خوشنویسان باشیم.

وی بیان کرد: شهرستان کنگان در حال حاضر دارای 4 فوق ممتاز، 2 ممتاز و یک استاد خوشنویسی است.

این مسئول یادآور شد: حمایت از هنرمندان موجبات رشد و بالندگی جوانان هنرمند می‌شود و در حال حاضر مسئولان کنگان همراه هنرمندان هستند.

علی‌پور گفت: امروز دشمن از طریق فرهنگی وارد شده و باید امکانات فرهنگی را گسترش دهیم تا در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/2451/ذ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول