اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز خبر داد

عضویت 500 هزار خیر در مجمع خیرین مدرسه‌ساز

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز از عضویت 500 هزار خیر در این مجمع خبر داد.

عضویت 500 هزار خیر در مجمع خیرین مدرسه‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا حافظی ظهر امروز در پانزدهمین مجمع خیران مدرسه‌ساز استان کردستان در مجتمع فجر سنندج از مدرسه‌سازی به‌ عنوان بستری برای ارتقای سطح علمی و رشد روزافزون تولیدات علمی نام برد و بر پیوستن سایر مردم به خیل خیرین مدرسه‌ساز کشور تاکید کرد.

وی به تاریخچه تشکیل هسته مرکزی مجمع خیرین مدرسه‌ساز در کشور اشاره کرد و افزود: 16 سال پیش هسته مرکزی مجمع خیرین مدرسه‌ساز در کشور با عضویت تعداد کمی از خیرین در جوار مرقد امام رضا (ع) پایه‌گذاری شد.

به گفته این مسئول، در نخستین سال شکل‌گیری و آغاز فعالیت این مجمع 16 میلیارد و 800 میلیون تومان از سوی خیرین برای انجام پروژه‌های مدرسه‌سازی اهدا شد.

وی تصریح کرد: امروز با گذشت 16 سال از نقطه شروع این مجمع بیش از 500 هزار خیر در سراسر کشور عضو مجمع خیرین‌ مدرسه‌ساز هستند و در زمینه اجرای پروژه‌ها و تجهیز مدارس فعالیت می‌‌کنند.

به گفته رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز، 550 مجمع خیرین مدرسه‌ساز در حال حاضر در شهرهای کشور ایجاد شده است.

حافظی از کمک هزار و 84 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: کمک خیرین مدرسه‌ساز در سال‌جاری نیز هزار میلیارد تومان بوده که نشان دهنده همت والای خیرین در زمینه ارتقای علم و دانش در کشور است.

وی با بیان اینکه به دلیل تحریم‌های اقتصادی دشمنان در سال گذشته احساس می کردیم که کمک‌های خیرین کمرنگ خواهد شد، اضافه کرد: استقبال خوب خیرین در سال گذشته نشان دهنده اهمیت توجه ملت ایران به حوزه تعلیم و تربیت است.

به گفته رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز، در تمامی استان‌های کشور استقبال مردم نسبت به گذشته در حوزه مدرسه‌سازی بیشتر شده است و با رغبت و اشتیاق بیشتری در جشنواره‌ها و برنامه‌های این مجمع مشارکت می‌کنند.

حافظی کار خیران کشور در امر مدرسه‌سازی را معامله با خدا دانست و گفت: برخی از این افراد بیشتر از 100 پروژه را در دست اقدام دارند و افرادی نیز به نیت 12 تن و یا 72 شهید کربلا، مدارس را احداث کرده‌اند.

انتهای پیام/79002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول