اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی خبر داد

افزایش 23 درصدی صدور برگ جریمه در آذربایجان غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: امسال میزان صدور برگ جریمه در آذربایجان غربی 23 درصد رشد یافته است.

افزایش 23 درصدی صدور برگ جریمه در آذربایجان غربی

علی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در دو ماه گذشته 16 هزار و 493 دستگاه تعویض پلاک در استان داشتیم.

وی افزود: یک هزار و 869 دستگاه نو شماره نیز در این مدت به چرخه حمل و نقل خودرویی استان اضافه شده است.

سعیدی اضافه کرد: سال گذشته تعداد دستگاه‌های نو شماره 2 هزار و 210 پلاک بوده که امسال نسبت به پارسال 15 درصد کاهش داشته است.

وی در زمینه صدور گواهینامه جدید، گفت: در دو ماه نخست امسال 9 هزار و 215 جلد گواهینامه جدید صادر و 10 هزار و 471 جلد تعویض گواهینامه صورت گرفته است.

وی افزود: کل اخطاریه‌های صادره در دو ماه سال 91 شامل 158 هزار و 750 برگ بوده که این میزان در دو ماه اول سال 92 با 23 درصد افزایش به 194 هزار و 917 برگ رسیده است.

سعیدی ادامه داد: توسط دوربین‌های نظارت تصویری که در استان داریم 32 هزار و 322 برگ اعمال قانون انجام گرفته که شهرستان ارومیه با 17 هزار برگ، بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه تصادفات عابران پیاده در استان و مخصوصاً در ارومیه زیاد بوده به طوری که عابران پیاده هشت نفر فوتی اردیبهشت ماه را به خود اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: برنامه‌هایی که در این زمینه از ابتدای سال در دستور کار داریم شامل آموزش در صدا و سیما، آموزش‌های لازم چه به صورت حضوری یا تلفنی در خصوص تردد عابران پیاده و نحوه رانندگی رانندگان، بنرهای چاپ شده توسط معاون اجتماعی سرهنگ جدیدی که بر روی 12 پل عابر پیاده به منظور بهره‌مندی مردم و رانندگان و توجه بیشتر به قوانین و مقررات نصب شده است.

وی اضافه کرد: 142 بنر از اول سال تا به حال در سراسر استان نصب شده که پیام ترافیکی مقام معظم رهبری که در جمع دست‌اندرکاران در نوروز امسال فرموده بودند هم جزء همین بنرها بوده که چاپ شده است.

انتهای پیام/61001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول