اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو پژوهشکده سیاسی امام صادق (ع) تهران:

دشمن به دنبال روی کار آمدن رئیس‌ جمهور اهل سازش است

عضو پژوهشکده سیاسی امام صادق (ع) تهران گفت: دشمن در پی روی کار آمدن رئیس جمهوری است که اهل سازش باشد.

دشمن به دنبال روی کار آمدن رئیس‌ جمهور اهل سازش است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، عبدالله شمسی در گردهمایی سیاسی بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: نامگذاری سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» حاصل مطالعات و تلاش‌های زیاد و همچنین اشراف جامع و کامل مقام معظم رهبری به مسائل روز است.

بدون حضور جهادی از گردنه‌های سخت نمی‌توانیم عبور کنیم

وی، فلسفه این نامگذاری را حضور جهادی با توجه به شرایط و اقتضائات جهانی و منطقه‌ای دانست و افزود: با توجه به اینکه هم‌اکنون ایران اسلامی در یک جنگ تمام عیار روانی و اقتصادی قرار گرفته است، بدون حضور جهادی از گردنه‌های سخت نمی‌توانیم عبور کنیم.

دشمن در تلاش است بار دیگر فتنه 88 را بازخوانی و احیا کند

شمسی، یکی از راهبردهای مقام معظم رهبری را حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی ذکر و تصریح کرد: انتخابات هم یک فرصت و هم یک چالش بزرگ است که دشمن در تلاش است تا از آن سوء‌استفاده کرده و بار دیگر فتنه 88 را بازخوانی و احیا کند.

وی با بیان اینکه تاریخ نشان‌دهنده افق آینده است، ابراز داشت: نباید گذشته را فراموش کرد تا بار دیگر این فتنه تکرار شود، چرا که دشمن به دلیل شتاب پیشرفت ایران در حوزه‌های مختلف، تحولات بیداری اسلامی و ... از فتنه‌گری خود دست برنداشته است.

تحریم‌ها فرصت خوبی برای مقاوم‌تر شدن ملت ایران شده است

شمسی با بیان اینکه تحریم‌ها فرصت بسیار خوبی برای مقاوم‌تر شدن ملت ایران شده است، عنوان کرد: دشمن با هدف تغییر در رفتار و افکار ما برنامه‌های زیادی از جمله جنگ نرم گسترده با هدف سست کردن بنیاد و اعتقاد خانواده‌ها، تشدید فشارها، انتخابات و حمایت از مخالفان داخلی و بین‌المللی را طرح کرده است.

تحریم‌هایی کنونی طی تاریخ بی‌سابقه بوده است

وی با توجه به اینکه تحریم‌هایی که هم‌اکنون علیه ایران وضع شده، طی تاریخ بی‌سابقه بوده است، ابراز کرد: دشمن در بحث هسته‌ای استراتژی و راهبرد بهانه را در پیش گرفته است و هیچ دلیل منطقی برای آن ندارد.

شمسی، نقطه تمرکز دشمن را انتخابات ریاست جمهوری سال جاری دانست و اذعان داشت: بهترین وضعیت برای دشمن حضور پیدا نکردن مردم در پای صندوق‌های رأی است و در همین زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های فراوانی انجام داده است.

دشمن به دنبال روی کار آمدن رئیس‌ جمهور اهل سازش است

وی با اشاره به اینکه دشمن در پی روی کار آمدن رئیس جمهوری است که اهل سازش باشد، متذکر شد: مشکل اقتصادی با روی کار آمدن یک فرد برطرف نمی‌شود، بلکه یک مشکل سیستماتیک است که نیاز به کار کارشناسی دارد.

شمسی در پایان از جمله راهبردهای رهبری در انتخابات آتی را توجه به امتیازهای امروز منهای ضعف‌های گذشته، حضور حداکثری و گسترده مردم و شرکت تمام سلیقه‌ها در انتخابات ذکر و خاطر نشان کرد: یک رئیس جمهور مقتدر باید گفتمان درست مطابق انقلاب و اصول مقام معظم رهبری در راستای اجرای عدالت داشته باشد.

انتهای پیام/80006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول