اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود مطرح کرد

زورآزمایی مضاعف ملت ایران با دشمن / سرخوردگان سیاسی به دنبال احیای خود هستند

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود با بیان اینکه زورآزمایی مضاعف ملت ایران با دشمن امسال رقم می‏خورد، گفت: سرخوردگان سیاسی به دنبال احیای خود هستند.

زورآزمایی مضاعف ملت ایران با دشمن / سرخوردگان سیاسی به دنبال احیای خود هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدمحمد مرتضوی‏شاهرودی ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی و سیاسی طلاب و روحانیان در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود در سخنانی با اشاره به فرهنگ غرب و تقابل با دین اظهار داشت: غرب برای مقابله با مقاومت‌های مذهبی بعد از رنسانس همراه با صدور انقلاب صنعتی، فرهنگ غرب را آوردند و سعی در تلقین تضاد علم و دین هستند.

وی افزود: نکته قابل تامل در اینجا همراهی کمونیست با آنها بود؛ چرا که کمونیست هم دین را افیون جامعه می‌دانست و مارکس هم به این مطلب دامن می‌زد و این شعار به غربی‌ها کمک کرد تا فکر شیطانی خود را قابل باورتر کنند.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود تصریح کرد: به قول شهید مطهری، غرب و کمونیست دو لبه یک قیچی شدند تا دین را قطع کنند؛ اما نور انقلاب اسلامی رشته‌های آنها را پنبه کرد و این دو لبه قیچی جدا شد.

مرتضوی‏شاهرودی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک تحول بزرگ به وجود آورد؛ نهضت، انقلاب، نظام‌سازی که بعد تبدیل به تمدن‌سازی می‌شود و اینها را انقلاب اسلامی با خود آورد.

وی بیان داشت: تلاش غربی‌ها در دو محور شرارت و اسلام هراسی است و درصدد حذف اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

محقق و پژوهشگر عرصه دین افزود: برای اینکه انقلاب اسلامی ارزش‌ها را احیا کرد، به مسلمانان عزت داد و پوچ و توخالی بودن شعار کمونیست ها و غربی‌ها مبنی بر دین افیون جامعه است را به اثبات رساند.

مرتضوی اظهار داشت: ما نظام سیاسی بر اساس الگوهای اسلامی و مردم سالاری دینی و تضاد علم و دین را که غربی‌ها به آن دامن می‌زدند را حل کردیم.

وی تصریح کرد: ما با مقاومتی که انجام دادیم، شعار دهکده و کدخدایی غربی‌ها را باطل کردیم و بیداری اسلامی نظم جهانی را به ادعای غربی‌ها باطل کرد و باید گفت بیداری اسلامی یکی از افتخارات و برکات انقلاب اسلامی است.

این محقق و پژوهشگر عرصه دین با بیان اینکه غربی‌ها می‌خواهند دو ضربه به انقلاب اسلامی بزنند، بیان داشت: غربی‌ها می‌خواهند دو ضربه به ما بزنند که یکی انحراف در بیداری اسلامی و دیگری شکست مقاومت ایران اسلامی است.

مرتضوی‏شاهرودی ادامه داد: امام خامنه‌ای با روشنگری‌های خود در جمع مردم آذربایجان و سخنرانی‌های بعدی خود  توطئه و نیرنگ آنها را خنثی کرد.

وی تاکید کرد: سخنان امام خامنه‌ای ‌در ابتدای سال در مشهد بسیار مهم است و باید محور به محور آن مورد دقت و عمل قرار گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود با اشاره به در اختیار داشتن تبلیغات، پول و فضای سایبری و وسایل ارتباط جمعی توسط غرب افزود: آنها با این وسایل تلاش می‌کند یک فشار مضاعف به شیعه و سنی آورده و آنها را به جان یکدیگر بیندازند که باز رهبری انقلاب این اتفاقات را به خوبی رصد و با بازخوانی توطئه آنها استکبار را ناکام کردند.

مرتضوی‏شاهرودی با تاکید بر مراقبت از توطئه دشمنان تاکید کرد: باید مراقب باشیم که خدای نکرده در زمین دشمن بازی نکنیم، چون اختلاف‌افکنی و تحریک عصبیت‌های مذهبی، مصداق بارز ضایع کردن ارزش‌هاست.

وی تصریح کرد: ما امسال با دشمن یک زورآزمایی مضاعف داریم، ما تجربیات انتخابات عدیده‌ای مانند 88 را داریم، به لطف خدا باید کاری کنیم تا دشمنان منکوب و سرخورده شوند.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود افزود: باید مراقب بود و اشتباه نکرد و فردی را که با معیارهای امام خامنه‌ای ‌هماهنگ و همراه است را انتخاب کرد.

انتهای پیام/2249/ی40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول