اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه هشدار داد

تلاش دشمن برای حضور حداقلی مردم در پای صندوق‏های رأی

امام جمعه فیروزکوه گفت: دشمنان از ‌سال‏ها پیش‌ سعی و تلاش خود را بر ایجاد شرایط حضور حداقلی مردم در پای صندوق‏های رأی متمرکز کرده‏اند.

تلاش دشمن برای حضور حداقلی مردم در پای صندوق‏های رأی

حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار ‌فارس در شرق استان تهران، با اشاره به در پیش بودن سه انتخابات میان‏دوره‏ای مجلس، ریاست جمهوری و شوراها در منطقه فیروزکوه بیان کرد: دشمنان از ماه‏ها بلکه سال‏ها پیش، سعی و تلاش خود را بر ایجاد شرایط حضور حداقلی مردم در پای صندوق‏های رأی متمرکز کرده‏اند.

وی اظهار داشت: هر سه عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‏ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهم است و باید جدی گرفته شود.

فتنه‏گران برای انتخابات برنامه‏ریزی کرده‏اند

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به تلاش دشمنان قسم‏خورده انقلاب و ایران اسلامی تصریح کرد: از ماه‏ها بلکه سال‏ها قبل و از زمانی که پروژه فتنه 88 شکست خورد، هدایت‏گران آن جریان شوم برای حضور حداقلی مردم در پای صندوق‏های رأی برنامه‏ریزی کرده‏اند.

استیری تصریح کرد: مثلث شومی که برای انتخابات شکل گرفته، هر روز فعال‏تر می‏شود و به دنبال توطئه‏ها و برنامه‏های جدیدی است.

امام جمعه فیروزکوه این مثلث شوم را سردمداران و طرفداران جریان فتنه، بیگانگان و خارج‏نشینان و همچنین اپوزیسیون و شکست‏خوردگان سیاسی معرفی کرد.

انتهای پیام/2568/ش‌10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول