اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مستغلات شهرک‌های مسکونی جم خبر داد

افزایش چشمگیر فضای سبز شهرک‌های مسکونی جم

سرپرست مستغلات شهرک‌های مسکونی جم از افزایش چشمگیر فضای سبز شهرک‌های مسکونی جم خبر داد.

افزایش چشمگیر فضای سبز شهرک‌های مسکونی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد حضرتی بعد از ظهر امروز در بازدید از شهرک‌های مشکونی جم اظهار داشت: ‌واحد مستغلات یکی از پرکارترین و حساس‌ترین واحدهایی است که خدماتی از قبیل کارهای ساختمانی، برق، ‌تاسیسات، ‌تهویه و فضای سبز محوطه شهرک‌ها را به ‌عهده دارد.

سرپرست مستغلات شهرک‌های مسکونی جم میزان خدمات به ساکنین را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های به‌ عمل آمده در سال 1392 تمام واحدها با دقت، سرعت و تلاش بیشتر اقدام به خدمات ارزنده به ساکنین را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: واحد ساختمانی که یکی از پرکارترین واحدهای مستغلات است طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت 92 اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

این مسئول از افزایش چشمگیر فضای سبز شهرک‌های مسکونی جم خبر داد و خاطر نشان کرد: این امر موجبات رضایت خاطر خانواده‌ها شده است.

حضرتی تصریح کرد: با توجه به اهمیت استفاده خانواده‌ها از فضای پارک‌ها، کارهای بسیار خوبی در پارک هاجر از قبیل کنده‌کاری مسیر کابل برق مربوط به روشنایی پایه‌ها، پی‌کنی فوندانسیون پایه‌های روشنایی، بتن‌ریزی و نصب انکربولت فوندانسیون‌ها، پخش ماسه بادی، گذاشتن نوار خطر و آجر چینی روی کابل به طول 985 متر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مکرر ساکنین اقدامات زیادی در راستای تعمیرات منازل، مکان‌های عمومی و ورزشی در دست اجراست.

سرپرست مستغلات شهرک‌ها تصریح کرد: بلوک چینی اطراف گاراژهای ساختمان‌های تیپ B، رنگ آمیزی منازل، تعمیرات کلی مجموعه ورزشی، تعمیرات نجاری، قفل، شیشه، درب‌ها، بنایی، نقاشی و جوشکاری از جمله اقدامات واحد ساختمانی است.

وی افزود: با توجه به استفاده بسیار خوب همکاران از پلاژ بندر طاهری اقداماتی از قبیل ساخت فوندانسیون و کنده کاری مربوط به پایه‌های روشنایی از ابتدای پلاژ تا ساحل انجام شده که همکاران و خانواده‌ها بتوانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند.

حضرتی یادآور شد: یکی از اقدامات مؤثر و ارزنده‌ای که واحد ساختمانی شهرک توحید انجام داده است، ‌نصب درب‌های اتوماتیک (‌برقی) در فرودگاه و مهمانسرای شهرک توحید است.

انتهای پیام/2451/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول