اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی تشکل رویش در اصفهان:

مردم اجازه تکرار تزلزل و تحقیر دوران تکنوکرات‌ها را نمی‌دهند

مسئول سیاسی تشکل رویش گفت: ملت ایران هرگز اجازه تکرار تجربه دوران و خاطرات تلخ گذشته روزهای تزلزل، تحقیر و سازش را توسط افرادی که پیوند عمیقی با آن دوران دارند، نمی‌دهند.

مردم اجازه تکرار تزلزل و تحقیر دوران تکنوکرات‌ها را نمی‌دهند

سیدفرهاد قادریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نکته قابل اهمیتی که ما باید متوجه و متذکر آن باشیم، این است که ما در آستانه تحقق اهداف سند چشم انداز کشور و دهه پیشرفت و عدالت به سر می‌بریم.

وی یادآور شد: لازمه تحقق این اهداف آرامش و ثبات در کشور است، اما تجربه سی و چند ساله انقلاب اسلامی به ما ثابت کرده که ما به دلیل خاستگاه ایدئولوژیکی و گفتمانی انقلاب در منطقه و عرصه بین‌الملل، به طور قطعی برای داشتن آرامش و ثبات، نیازمند سازش‌کاری به هر قیمت نیستیم.

مسئول سیاسی تشکل رویش در اصفهان بیان کرد: آرامش و ثباتی که ما برای پیشرفت لازم داریم، فقط با مقاومت و ایستادگی به دست خواهد آمد و ما طعم دوران‌های گذشته و تلخ سازش، تزلزل و تحقیر را دیده‌ و چشیده‌ایم و ملت ایران حتی در همان دوران گفتمان تمدن‌ها، دید که سبب دوران پیشرفت نشد و به دوران تحقیر ملت منجر گشت.

وی تصریح کرد: هرگز اجازه بازگشت به آن دوران سیاه گذشته را نمی‌دهیم و این می‌طلبد که همه احزاب، جریانات، نامزدها، خواص و گروه‌های سیاسی قائل به شرافت و عزت این ملت و نظام با درک صحیحی از وضعیت موجود و به دور از منیت‌ها، منفعت طلبی‌ها و معامله گری‌ها و لابی‌گری‌های رایج شده صحنه سیاست بر سر یک گزینه اصلح‌تر اجماع کنند.

قادریان افزود: گروه‌ها، احزاب و جریانات سیاسی امروز نباید بی‌خود و بی‌جهت بر سر گزینه‌ای که شاید هم یک‌سری شرایط حداقلی داشته باشد، اصرار کنند و به کاندیدای اصلح نیندیشند، شرایط امروز کشور خاص است و باید کاندیدای اصلح خاص باشد.

وی اضافه کرد: ناجیانی که امروز آمده‌اند و با موج سواری بر موج احساسات مردم، فکر می‌کنند که می‌توانند تنها با نقد عملکرد دوره‌های گذشته به هر نحو رای مردم را به دست آورند، بدانند که مردم ایران آنقدر فهیم هستند که فرق نقدهای آرمانی، اساسی و ریشه‌ای را با نقدهای عوام فریبانه، پوپولیسمی و عوام گرایانه را می‌فهمند.

مسئول سیاسی تشکل رویش در اصفهان اضافه کرد: مردم اجازه نخواهند داد کسانی که پیوندهای عمیق و دیرینه عملکردی، فکری، برنامه‌ای و سابقه‌ای با جریانات کارگزاری و تکنوکراتی دارند، دوباره تکرار شود.

انتهای پیام/2301/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول