اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مدیران استانداری بازوان استاندار و قلب استان هستند

استاندار بوشهر گفت: مجموعه مدیران استانداری به عنوان بازوهای استاندار و قلب استان هستند.

مدیران استانداری بازوان استاندار و قلب استان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در نشست مشترک فرمانداران و مدیران ستادی استانداری با بیان اینکه مجموعه مدیران و کارشناسان استانداری بعنوان موتور محرکه استان محسوب می‌شود، اظهار داشت: مدیران استانداری، فرمانداران و کارشناسان و سایر کارکنان استانداری نقش مهم و تأثیرگذاری در توسعه و پیشرفت استان دارند، به‌گونه‌ای که هر جا کار در هر زمینه‌ای متوقف شد، توانایی به حرکت درآوردن آن را دارند.

وی با تأکید بر این نکته که جهاد تنها به دست گرفتن اسلحه نیست، افزود: همه امور مسلمین را می‌توان جهاد تلقی کرد و کار و تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم و استان جهاد است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فرمانداران، مدیران کل و معاونان استانداری حلقه‌های بهم پیوسته یک زنجیر هستند که در کنار هم معنا پیدا می‌کنند، یادآور شد: مدیران استانداری در حوزه‌های مختلف ضمن اینکه باید شبانه‌روز آماده خدمتگزاری باشند؛ بلکه در زمان‌های بحرانی، ضمن رسیدگی به مشکلات در جهت عمران و آبادانی تلاش کنند.

وی، مجموعه مدیران استانداری را بازوهای استاندار و قلب استان عنوان کرد و تصریح کرد: استاندار به خودی خود هیچ است، حتماً باید مجموعه مدیران استانداری در کنار هم باشند تا بتوان حرکت کرد.

حسنوند با تأکید بر اینکه پایان عمر دولت دهم به معنای پایان فعالیت و تلاش نیست، تأکید کرد: باید کارها و فعالیت‌ها محکم در دستورکار قرار گیرد و فرهنگ توقف کار تعطیل شود و تا لحظه آخر باید در جهت توسعه و پیشرفت استان تلاش کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ویژگی مدیران ولایتمدار در این است که زمان برای آنان فرق نمی‌کند، گفت: اینگونه مدیران تا لحظه‌ای که در سنگر مدیریت هستند، شبانه‌روز پرتلاش هستند، اما برخی به فکر حفظ پست و مسئولیت هستند.

حسنوند تأکید کرد: ما مسئول هستیم تا لحظه آخر خدمت خالصانه انجام دهیم، چراکه مردم بر گردن ما دین و حق دارند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول