اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 20 درصدی درآمدهای بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: درآمد بقاع استان در سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

افزایش 20 درصدی درآمدهای بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: بقاع متبرکه در تمامی اعصار مأمن و ملجاء مومنان و نیازمندان بوده و نقش مهمی در پایبندی مردم استان به ائمه اطهار و مذهب تشیع داشته‌اند.

وی افزود: این مسئله موجب شده است تا این استان تماماً شیعه بوده و فرق و مذاهب و ادیان دیگر در این استان وجود نداشته باشد.

طباطبایی تأکید کرد: برهمین اساس تلاش در راستای عمران و آبادانی اماکن متبرکه با توجه به کارکردهای مهم فرهنگی و تاثیر این اماکن متبرکه در زندگی مردم، وظیفه همه مسئولین استان و شهرستان‌ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که، اماکن متبرکه و امامزادگان قطب‌های فرهنگی جامعه هستند، بیان داشت: در صورت برنامه ریزی و توسعه زیر ساخت‌ها و تهیه امکانات، این اماکن نقش موثری در احیای ارزش‌های اخلاقی و دینی و اسلامی جامعه خواهند داشت.

وی با اشاره به افزایش درآمد بقاع متبرکه استان، گفت: درآمد بقاع استان در سال 91 در مقایسه با سال قبل از آن 20 درصد افزایش داشته است.

طباطبایی با اشاره به نقش امامزادگان در اعتلای معنوی جامعه، خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه نقش بسزایی در اعتلای فرهنگ جامعه دارند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول