اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز خبر داد

تشدید فعالیت پلیس ساختمان در البرز

معاون عمرانی استاندار البرز از تشدید فعالیت‌های شبانه‌روزی پلیس ساختمان در این استان به منظور مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.

تشدید فعالیت پلیس ساختمان در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، کاوه حدادپور ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی حوزه عمرانی استانداری و فرمانداری ساوجبلاغ اظهار داشت: افزایش جمعیت در استان البرز و حضور برخی از سودجویان سبب شده است که روند ساخت و سازهای غیرمجاز در این استان تا حدودی افزایش یابد لذا به منظور مقابله با این روند فعالیت پلیس ساختمان در البرز تشدید شده است.

وی ادامه داد: شهرستان ساوجبلاغ یکی از شهرستان‌های این استان است که مورد توجه سودجویان بوده لذا تمهیدات اساسی به منظور برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان اندیشیده شده است.

این مسئول با اشاره به روند ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر و روستاهای شهرستان ساوجبلاغ افزود: فرمانداری این شهرستان با توجه به اتمام دوره شوراها باید نظارت بیشتری را داشته باشد.

حدادپور مهاجرپذیری و جمعیت رو به رشد شهرستان ساوجبلاغ را از دلایل توسعه ساخت و سازهای غیرمجاز توسط افراد سودجو عنوان کرد و گفت: مسئولان شهرستان ساوجبلاغ برخورد جدی و قانونی را با این افراد در دستور کار خود قرار دهند.

*گشت‌های پلیس ساختمان در ایام تعطیل نیز فعال باشد

وی در ادامه سخنان خود بر فعالیت پلیس ساختمان در ایام تعطیل نیز تأکید کرد و افزود: برای این که از سواستفاده افراد متخلف در این زمینه نیز جلوگیری شود باید گشت‌های پلیس در ایام تعطیل نیز فعالیت داشته باشند.

حدادپور تصریح کرد: با گشت‌های شبانه‌روزی در شهرها و روستاها حتی در ایام تعطیل، در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز با متخلفان برخورد خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: مسئولان شهرستان ساوجبلاغ به طور جدی به دنبال جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی هستند و با طرح تخلف در کمیسیون ماده 100 و دیگر کمیسیون‌های مربوطه، با متخلفان به طور جدی برخورد خواهد شد که این برخوردها با توجه به نوع تخلف، شامل جریمه و حتی در برخی مواقع تخریب کامل ساختمان خواهد بود.

حدادپور در پایان خواستار ساماندهی به وضعیت املاک موجود در شهر گلسار، تسهیل در امور مراجعین و اخذ تدابیر لازم در این باره شد.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول