اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت می‌گیرد

رقابت 160 داوطلب در 23 روستای بخش مرکزی دشتستان

بخشدار مرکزی دشتستان از برگزاری انتخابات در 23 روستای بخش مرکزی دشتستان خبر داد.

رقابت 160 داوطلب در 23 روستای بخش مرکزی دشتستان

حیدر دانافرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و همه باید برای تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزیم.

وی افزود: ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه انجام شده و امیدوار هستیم با تلاش و همکاری همه مسئولان شاهد انتخاباتی باشکوه و با مشارکت بالای مردم باشیم.

بخشدار مرکزی دشتستان از برگزاری انتخابات در 23 روستای بخش مرکزی دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در بخش مرکزی دشتستان 27 روستا و آبادی وجود دارد که در 23 روستا شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود.

دانافرد تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در بخش مرکزی دشتستان، 16 روستا برای انتخاب 3 عضو شورا و 7 روستا نیز برای انتخاب 5 عضو شورا انتخابات را برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: روستاهای دهقاید، زیارت، چاهخانی، راهدار، قلعه سفید، بنداروز و سرکره روستاهایی هستند که انتخابات برای انتخاب 5 عضو شورا برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: انتخابات شوراهای شهر و روستا در تاریخ 24 خرداد با حضور بیش از 160 نفر داوطلب و 26 صندوق اخذ رأی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در بخش مرکزی دشتستان برگزار می‌شود.

دانافرد ابراز داشت: اطمینان داریم که بار دیگر با حضور حماسی مردم در انتخابات شاهد خلق حماسه‌ای بی‌نظیر خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول