اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال استقلال صنعتی:

نسبت به رأی کمیته انضباطی معترضیم/ وکیل گرفته‌ایم

سرپرست تیم فوتبال استقلال صنعتی گفت: برای مشخص شدن تکلیف صعود استقلال به لیگ برتر، منتظر رأی کمیته استیناف هستیم.

نسبت به رأی کمیته انضباطی معترضیم/ وکیل گرفته‌ایم

بهمن روشنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: رأی کمیته انضباطی را قبول نداریم، ما نسبت به رأی صادر شده اعتراض داریم و وکیل گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: من برای باشگاه استقلال بدون دریافت هیچ وجهی، رایگان کار کرده‌ام، خانواده استقلال صنعتی برای ما خیلی مهم است و همگی برای سربلندی این تیم تلاش کرده‌ایم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال صنعتی گفت: 26 هفته در لیگ، تیم اول یا دوم جدول بوده‌ایم، یک سال تمام بچه‌ها زحمت کشیده‌اند تا تیم به نتیجه برسد. ما برای چه باید تبانی کنیم و تمام زحمات خودمان را هدر بدهیم؟

روشنایی در خصوص مربی جدید تیم استقلال صنعتی گفت: ما هنوز با کسی قرارداد نبسته‌ایم، اما گزینه‌های ما خوزستانی هستند، عبدالله ویسی یکی از گزینه‌های ماست که برای عقد قرارداد با وی تلاش خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت استقلال صنعتی و صعودش به لیگ برتر بیان کرد: باید منتظر شد و دید که کمیته استیناف در مورد حکم کمیته انضباطی مبنی بر سقوط تیم شهرداری تبریز به دسته اول چه نظری را اعلام می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال صنعتی گفت: اگر این حکم باقی بماند، تیم استقلال صنعتی که تیم دوم گروه شده است به لیگ برتر صعود می‌کند و پاس همدان نیز باید در پلی‌‌آف شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حکم صادر شده از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تبانی‌های اخیر در  مسابقات فوتبال دسته اول لیگ آزادگان کشور در فصل 91-92، بهمن روشنایی (سرپرست تیم فوتبال باشگاه استقلال صنعتی خوزستان) به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت از همه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محکوم شده است.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول