اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باشگاه سایپا شمال اعلام کرد

تخلفات احتمالی تبانی کادر باشگاه سایپا بررسی می‌شود/ دست‌نشان تماس‌ را بی‌پاسخ گذاشت

باشگاه سایپا شمال درباره جریمه دو نفر از کادر فنی این باشگاه به دلیل تبانی اعلام کرد: تخلفات احتمالی تبانی کادر باشگاه سایپا بررسی می‌شود.

تخلفات احتمالی تبانی کادر باشگاه سایپا بررسی می‌شود/ دست‌نشان تماس‌ را بی‌پاسخ گذاشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، در پی تبانی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، لیستی از محرومان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد که در این لیست نام سرمربی و سرپرست باشگاه سایپاشمال بوده است.

بر همین اساس باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا شمال با درج اطلاعیه‌ای خواستار رسیدگی دقیق این پرونده از سوی مسئولان کمیته استیناف شد.

در اطلاعیه این باشگاه آمده است: اخیراً کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اقدام به اعلام رأی و محکومیت چند باشگاه، مدیران، مربیان، سرپرستان و بازیکنان باشگاه‌هایی از لیگ دسته اول فوتبال کشور به اتهام تبانی و تخلفات قانونی کرده است.

در این اطلاعیه تاکید شد: شاهد درج نام دو تن از اعضای این باشگاه آقایان(نادر دست نشان؛ سرمربی و رضا نیکزاد؛ سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان سایپا شمال ) در لیست محرومان بوده‌ایم که با اعلام قاطع عدم اطلاع باشگاه از هرگونه اقدام نامبردگان و امیدواری به سلامت آنان و اخذ برائت از کمیته استیناف، برای تنویر افکار اعضا و دوستداران باشگاه اقدامات انجام شده باشگاه به استحضار می‌رسد.

* در اولین ساعات  اعلام این تصمیم، طی نامه‌ای خطاب به کمیته انضباطی خواستار اعلام  موارد و مصادیق تخلف یا تبانی نامبردگان به باشگاه برای اتخاذ تدابیر بعدی شده‌ایم.

* سرپرست باشگاه نسبت به  هماهنگی با معاونت حقوقی باشگاه برای تنظیم نامه برای کمیته محترم استیناف با هدف تجدیدنظر خواهی توجیه شدند.

* با وجود تماس تلفنی شخص آقای پیروزرام  مدیرعامل باشگاه با آقای دست نشان، نامبرده تاکنون تماسی با باشگاه پیرامون مسئله اخیر نداشته است.

* هماهنگی برای ملاقات مدیران باشگاه با مسئولان ذی‌ربط به‌ منظور بررسی دقیق موضوع به عمل آمده است

با توجه به عدم اطلاع دقیق باشگاه از موارد و مصادیق تخلفات احتمالی نامبردگان فوق هرگونه تصمیم له و علیه آنان از سوی باشگاه مستلزم اطلاعات صحیح و محکمه پسند  است.

باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا شمال قائمشهر در پایان اعلام کرد: نتایج اقدامات بعدی در آینده به اطلاع مخاطبان  می‌رسد.

انتهای پیام/86017/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول