اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی- 89

نظری: انتخاب رئیس جمهور خدمتگذار در دستور قرار گیرد

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه با دعوت از مردم در پای صندوق‌های رأی و بیان معیارها در تلاش است تا مردم بتوانند در انتخابات 24 خرداد، رئیس جمهوری با ویژگی‌های اسلامی و خدمتگذار انتخاب کنند.

نظری: انتخاب رئیس جمهور خدمتگذار در دستور قرار گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام مختار نظری ظهر امروز در همایش بصیرتی و تعمیق معنویت پاسداران و خانواده‌های پاسدار اظهار داشت: قرآن کریم سرنوشت هر قوم را  به خود آن قوم واگذار کرد و اگر قومی بخواهد در زندگی آنها تغییر و تحولی ایجاد شود باید با ایستادگی و مقاومت به اهداف خویش دست یابند.

وی با بیان اینکه هیچ ملتی به خواسته‌های خود نمی‌رسند مگر به واسطه همگرایی، انسجام، یکپارچگی و حضور همه‌جانبه در صحنه‌های انقلاب، گفت: ما دشمنان بزرگی داریم که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به حال در مقابل ما ایستاده‌اند و تاکنون نقشه‌های شوم بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: به لطف پروردگار تاکنون دولتی نتوانست خللی در عزم و اراده آهنین این ملت ایجاد کند.

نظری با اشاره به  هنجارشکنی و رواج کارهای ضدارزشی در جامعه اسلامی اظهار داشت: یک عده با ترویج فرهنگ غربی از قبیل ترویج بی‌حجابی و نگهداری از سگ و کارهای ضدارزشی ، هنجارشکنی‌هایی را در جامعه اسلامی انجام می‌دهند که با دستور و قوانین اسلامی مغایرت دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: وظیفه پاسداران و خانواده‌های آنان در این امر خطیر بسیار اثرگذار است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دعوت از حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی و بیان ملاک و معیارها برای مردم، در تلاش است تا مردم بتوانند در انتخابات 24 خرداد رئیس جمهوری با ویژگی‌های اسلامی و اعضای شورای اسلامی بدون حاشیه و خدمتگذار مردم انتخاب کنند.

نظری خطاب به خانواده‌های سپاهی تاکید کرد: شما خانواده‌های پاسداران از هرگونه تبلیغات له یا علیه دیگران که باعث ضربه به پیکره خانواده بزرگ سپاه می‌شود، پرهیز کنید.

وی افزود: خانواده‌ای سپاه با چشم باز، بصیرت، آگاهی انقلابی و سنجش تمام جوانب قضیه در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول