اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات خراسان‌رضوی:

بیش از 4 هزار روستای خراسان‌رضوی مجهز به سیستم‌های ارتباطی هستند

مدیرعامل مخابرات خراسان‌رضوی گفت: بیش از چهار هزار روستا در خراسان‌رضوی مجهز به ارتباط تک‌گانه و تلفن ثابت هستند.

بیش از 4 هزار روستای خراسان‌رضوی مجهز به سیستم‌های ارتباطی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی ملک‌جعفریان ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در سالن ویدئو کنفرانس شرکت مخابرات خراسان‌رضوی ضمن گرامیداشت روز جهانی مخابرات اظهار کرد:‌ شرکت مخابرات خراسان‌رضوی در حوزه تلفن ثابت 2 میلیون و 320 هزار شماره دارد که از این تعداد 2 میلیون و 72 هزار شماره مشغول به کار است.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ تلفن ثابت در خراسان‌رضوی 34 است به این معنا که به ازای هر یکصد نفر در استان 34 نفر تلفن ثابت دارند، ادامه داد:‌ همچنین حدود 3 میلیون و 75 هزار مشترک همراه اول در خراسان‌رضوی وجود دارد که نشان‌دهنده ضریب نفوذ 60 هستند.

مدیرعامل مخابرات خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در مجموع حدود 5 میلیون و 900 هزار مشترک تلفن همراه و ثابت در خراسان‌رضوی وجود دارد، بیان کرد: ضریب نفوذ دو سرویس همراه اول و تلفن ثابت مجموعا 96 است که نشان‌دهنده رشد خوبی از مصرف‌کنندگان این دو سرویس در خراسان‌رضوی دارد.

ملک‌جعفریان عنوان کرد: در راستای هوشمندسازی روستاهای خراسان‌رضوی با همکاری سازمان‌های ذیربط حدود 860 هزار روستا مجهز به دفاتر فناوری اطلاعات شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر خدمات اینترنتی خراسان‌رضوی حدود 270 هزار پورت ADSl در خراسان‌رضوی واگذار کرده‌اند که از این تعداد 190 هزار پورت منصوب به مخابرات خراسان‌رضوی بوده است که بیش از 270 نقطه استان را پوشش داده است.

مدیرعامل مخابرات خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار روستا در خراسان‌رضوی مجهز به ارتباط تک‌گانه و تلفن ثابت شده‌اند، اظهار کرد: حدود یک‌میلیون و 250 هزار تلفن ثابت در مشهد وجود دارد و همچنین 22 هزار تلفن همگانی در سطح شهر مستقر هستند.

ملک‌جعفریان خاطرنشان کرد: چهار فعالیت عمده و اصلی در مخابرات خراسان‌رضوی وجود دارد که شامل تلفن ثابت، همراه اول، دیتا و خدمات اختصاصی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مخابرات به عنوان صنعت سبز در جهان معرفی می‌شود، افزود:‌ بیش از 200 سرویس تنها با شماره‌گیری تلفن 9990 مورد استفاده مشترکان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/70018/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول