اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالگرد ارحال امام(ره) صورت می‌گیرد

توزیع بسته‌های فرهنگی در اسلامشهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر از توزیع بسته‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان و همزمان با سالگرد عروج امام راحل خبر داد.

توزیع بسته‌های فرهنگی در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، صادق محمدزاده ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور انتقال آرمان‌های امام راحل و شناساندن شخصیت ایشان به نسل امروز یکی از برنامه‌های ما در روزهای 14 و 15 خرداد است.

وی با اشاره به تقارن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار داشت: ضرورت دارد که دستگاه‌ها، نهادها و تشکل‌های دولتی و غیردولتی با استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغاتی، روشنگری‌های انتخاباتی مناسبی برای اقشار مختلف مردم ارائه نمایند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام محمدعلی گلووردی امام جمعه چهاردانگه نیز طی سخنانی اظهار داشت: برگزاری باشکوه مراسم‌های مختلف سالگرد ارتحال امام در این شهرستان از اولویت‌های ما است.

وی در ادامه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات مظهر حماسه سیاسی در کشور ما است و حضور حداکثری مردم در انتخابات تجلی بارز حماسه سیاسی است.

گلووردی افزود: امروز مسیری که برای ما در زمان غیبت امام عصر (عج) تعیین شده، تبعیت از مقام عظمای ولایت فقیه بوده و رهنمودها و فرمایشات معظم له راهگشا و چراغ راه هدایت جامعه ما است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 92  به نام سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی بیان داشت: حماسه سیاسی به دو بخش تقسیم می‌شود، بخش اول حماسه سیاسی،  حضور گسترده و با شکوه‌تر مردم در انتخابات است.

گلووردی افزود: ایمان به خدا، ایمان به مردم و ایمان به انقلاب بهترین ملاک و بخش دوم حماسه سیاسی از سوی مقام معظم رهبری تعیین گشته است.

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به مذاکرات 1+5 تاکید کرد: هرگاه مشاهده کردید که دشمن یک گام عقب نشینی کرده، بدانید که به پیروزی یک گام نزدیک‌تر شده‌ایم و در آخرین مذاکرات گروه مذاکره کننده، این عقب نشینی مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی نمایان بود.

در ادامه این نشست همچنین اصغر کاظمی، رئیس دادگاه بخش چهاردانگه، تاکید کرد: براساس قانون، استفاده ابزاری از امکانات دولتی و بیت‌المال، به نفع و یا علیه کاندیداها ممنوع است.

کاظمی افزود: تخلفات انتخاباتی از سوی کاندیداها و یا طرفداران آنها، پیگرد قانونی داشته و دستگاه قضایی به شدت با متخلفان برخورد می‌کنند، اولویت اول در انتخابات حفظ امنیت و سلامت و رعایت قانون است.

عباس سلیمانی بخشدار چهاردانگه نیز طی سخنانی اظهار داشت: انتخابات آتی در کشور موجب شادی مسئولان و دلسوختگان نظام خواهد شد و یأس و ناامیدی دشمنان این سرزمین را به دنبال خواهد داشت.

سلیمانی افزود: برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم، تکلیف شرعی و قانونی تک تک مسئولین و آحاد مردم می‌باشد و باید به گونه‌ای عمل شود که به بهترین شکل ممکن این انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام/2302/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول