اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

فاز 2 میدان میوه‌ و تره‌بار اردبیل فعال می‌شود

شهردار اردبیل از بهسازی محوطه و فعال‌سازی میدان میوه‌ و تره‌بار اردبیل در آینده نزدیک خبر داد.

فاز 2 میدان میوه‌ و تره‌بار اردبیل فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار در اردبیل اظهار داشت: بازار روز میوه و تره‌بار در مناطق مختلف شهر راه‌اندازی می‌شود چرا که این بازار نیاز اصلی مناطق مختلف و مستعد شهر اردبیل در راستای تامین رفاه حال شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم با استفاده از کانکس‌های چند غرفه‌ای ساخته شده با ساندویچ پانل نسبت به راه‌اندازی بازار روز میوه و تره‌بار در اقصی نقاط شهر اقدام کنیم.

شهردار اردبیل هزینه تمام شده استفاده از کانکس‌های پیش ساخته را پایین‌تر از هزینه سایر روش‌های معمول در ایجاد بازار روز بیان کرد و گفت: برای ایجاد بازار روز میوه و تره‌بار از کانکس‌هایی با غرفه‌های به عمق چهار متر و به عرض 2.5 متر که حداقل دارای 10 الی 15 غرفه مخصوص فروش میوه باشد استفاده خواهد شد.

بدری بر اهمیت استفاده از طرح‌های خاص و زیبا در ساخت کانکس‌های بازار روز میوه و تره‌بار تأکید کرد.

این مسئول با اذعان به عدم اشغال فضای زیاد در استفاده از این روش یادآور شد: برای هر منطقه از شهر اردبیل حداقل باید یک دستگاه کانکس تهیه و تعبیه شود تا ضمن آغاز اجرای این طرح الگویی باشد برای اقدامات اساسی که در آینده در زمینه توسعه بازارهای روز میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر انجام خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ساماندهی، رنگ‌آمیزی و اجرای روشنایی حجره‌های فاز اول بازار میدان میوه و تره‌بار با مشارکت غرفه‌داران، از بهسازی محوطه و فعال‌سازی فاز دو میدان میوه و تره‌بار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

شهردار اردبیل همچنین از مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار خواست تا برای ارائه میوه آخر سال از هم اکنون برنامه‌ریزی کرده و مسئولیت کنترل بازار میوه شب عید و ایام عید نوروز را بر عهده بگیرد تا شهروندان در این زمان خاص با مشکل کمبود میوه شب عید مواجه نباشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل نیز در این نشست از برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات موجود در فاز دو میدان میوه و تره‌بار اردبیل خبر داد و ابراز داشت: برای آسفالت و رفع مشکل آب‌های سطحی محوطه بازار به زودی اقدام خواهد شد تا در امر رونق بازار تاثیرگذار باشد.

کیومرث اوچی برنامه‌ریزی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در خصوص رونق‌بخشی بیشتر به فاز دوم میدان میوه و تره‌بار اردبیل را پیش از اقدام به افتتاح این میدان خواستار شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اردبیل مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در امر توسعه میادین میوه و تره‌بار شهر اردبیل را ضروری خواند و با اشاره به اهمیت اعتمادسازی برای جلب این مشارکت‌ها گفت: طبق قراردادی که با یک شرکت از بخش خصوصی منعقد کرده‌ایم این شرکت حداقل تا یک ماه آینده با برپایی چادر نسبت به راه‌اندازی بازار روز میوه در خیابان عطایی اقدام خواهد کرد.

محمود رضا یعقوبی ساماندهی، آسفالت‌ریزی و زیرسازی محوطه فاز دوم میدان میوه و تره‌بار و بازار خشکبار را از جمله برنامه‌های پیش‌رو و اولویت کاری سازمان میادین و میوه و تره‌بار شهرداری اردبیل اعلام کرد.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول