اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج خبر داد

ساماندهی معابر میدان تره‌بار مرکزی جاده محمدشهر

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از ساماندهی معابر میدان تره‌بار مرکزی جاده محمدشهر خبر داد و گفت: این طرح به صورت ضربتی در محمدشهر انجام می‌شود.

ساماندهی معابر میدان تره‌بار مرکزی جاده محمدشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید صفری ظهر امروز در اجرای این طرح ضربتی اظهار داشت: با اجرای این طرح ساماندهی گامی اساسی در جهت رفع انسداد معابر میدان میوه و تره‌بار مرکزی کرج واقع در جاده محمد‌شهر انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه این طرح ضربتی یک ماه ادامه دارد افزود: رفع سد معبر و همچنین رفع انسداد معابر این میدان میوه و تره‌بار در محورهای اصلی از مهمترین دلایل اجرای این طرح است.

این مسئول با اشاره به اهمیت اجرای این طرح با بیان اینکه، طرح ضربتی رفع انسداد معابر میدان تره‌بار مرکزی جاده محمد بسیار ویژه و مهم است، گفت: بر این اساس، این طرح با همکاری و تعامل مستقیم نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی اجرایی می‌شود.

*بکارگیری 40 نیرو در اجرای طرح ساماندهی میدان تره‌بار مرکزی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه افزود: در راستای اجرای طرح ساماندهی میدان تره‌بار مرکزی کرج 40 نیرو به کار گرفته شده‌اند.

صفری با بیان اینکه برای اجرای طرح فوق یک ماه برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: طرح ضربتی رفع انسداد معابر میدان میوه و تره‌بار مرکزی کرج تا پایان اردیبهشت ماه جاری و تا رفع کامل موارد ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول