اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میوه و تره‌بار شهرداری قم خبر داد

انتقال عمده‌فروشان به میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از انتقال بنکدارها به میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی خبر داد.

انتقال عمده‌فروشان به میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن قنبری با اشاره اقدامات سازمان میادین میوه و تره‌بار در سال جدید اظهار داشت: این سازمان قرارداد مشارکتی با شرکت کاسوا منعقد کرده که طی آن در زمینه راه‌اندازی بازارهای زیرسطحی با یکدیگر همکاری کنند.

وی همچنین از احداث بازار بزرگ میوه و تره‌بار به مساحت 300 متر مربع در شهر پردیسان خبر داد و افزود: با توجه به کارمند بودن جمعیت منطقه پردیسان در صدد راه‌اندازی شب بازار در این منطقه هستیم.

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به ترافیک سنگین در خیابان هدف حد فاصل میدان مطهری تا میدان سعیدی عنوان کرد: برای روان‌سازی ترافیک در صدد هستیم با جانمایی در میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی، عمده‌فروشان خیابان مولوی را به آنجا منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: پروژه ساخت هم‌اکنون آغاز شده و طبق برنامه قرار است در مدت زمان شش ماه به اتمام برسد.

قنبری ابراز داشت: شناسایی عمده‌فروشان پنهان یعنی کسانی که خانه‌های خود را به انبار تبدیل کرده‌اند با همکاری مجمع امور صنفی آغاز شده است.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول