اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالانه

500 دانشجوی گنابادی از آموزش‌های اطفای حریق بهره‌مند می‌شوند

شهردار گناباد گفت: هر ساله 300 تا 500 دانشجوی گنابادی از آموزش‌های اطفای حریق که با حضور اساتید مجرب از مرکز استان برگزار می‌شود، استفاده می‌کنند.

500 دانشجوی گنابادی از آموزش‌های اطفای حریق بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حمید بنایی در مانور اطفای حریق که با حضور فعالان کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی گناباد در محل پردیس این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری گناباد هر سه ماه یک بار اقدام به آموزش مقابله با حریق در بحث امداد و نجات به پرسنل، شهروندان و دانشجویان مراکز آموزش عالی می‌کند.

وی افزود: هر ساله 300 تا 500 دانشجو از این آموزش‌ها که با حضور اساتید مجرب از مرکز استان برگزار می‌شود، استفاده می‌کنند.

بنایی گفت: در این مانور که با همکاری جمعیت هلال احمر و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، دانشجویان پس از آشنایی با راه‌های مقابله با حریق در کلاس تئوری به وسیله کپسول‌های آتش‌نشانی به اطفای حریقی که از قبل تدارک دیده شده بود پرداختند و به صورت عملی در این مانور مشارکت کردند.

کارشناس سازمان آتش‌نشانی خراسان‌رضوی نیز با تاکید بر جدی گرفتن حریق در حوادث، پنج اصل مهم در مقابله با حریق را برشمرد و گفت: حفظ خونسردی، تماس با شماره 125، نجات جان افراد، اطفای حریق و همکاری با آتش‌نشانی از جمله مهم‌ترین اصول مقابله با حریق است.

نجمی خاطرنشان کرد: انجام این پنج اصل بسیار مهم بوده و ترتیب انجام آنها مهم‌تر است.

انتهای پیام/70003/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول