اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه خبر داد

پایان خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال حوزه

دبیر پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه از مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا پایان خرداد ماه سال‌جاری خبر داد.

پایان خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال حوزه

حجت‌الاسلام مهدی حقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: حوزویانی که برای نخستین بار پایان‌نامه یا کتاب آن‌ها منتشر شده باشد می‌توانند در همایش شرکت کنند.

وی با اشاره به موضوعات 16گانه همایش گفت: تفسیر و علوم قرآن، حدیث و رجال، فلسفه، کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ و سیره، فقه و اصول، کتب مرجع، ادبیات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد و مدیریت، فقه و علوم سیاسی، علوم تربیتی و روانشناسی، تصحیح و تحقیق، ترجمه و تکنولوژی آموزشی از جمله موضوعاتی است که آثار در آن‌ها طبقه‌بندی می‌شوند.

دبیر پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان شرکت در این همایش تا پایان خرداد فرصت دارند دو نسخه از آثار خود را از طریق پستی یا حضوری به دبیرخانه همایش واقع در قم، ابتدای بلوار جمهوری، ساختمان مرکزی مدیریت حوزه ارسال کنند.

وی یادآور شد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم آثار می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی همایش به آدرس www.ketabhowzeh.ir مراجعه کنند.

حقی با اشاره به مراحل ارزیابی آثار گفت: آثار ارسال شده به دبیرخانه همایش در گروه‌های 16گانه تقسیم و در سه مرحله اجمالی، تفصیلی و نهایی ارزیابی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته استقبال مطلوبی از همایش صورت گرفته به طوری که در سال گذشته 950 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد.

دبیر پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه با اشاره به اهداف برگزاری همایش کتاب سال حوزه گفت: شناسایی آثار برتر و نویسندگان و فرهیختگان، تجلیل، تکریم و معرفی این افراد به جامعه علمی و ارتقای نویسندگی و پژوهش در حوزه از جمله اهداف این همایش محسوب می‌شود.

وی عنوان داشت: برگزاری چنین همایش‌هایی فضای نقد، ارزیابی، تحلیل و بررسی آثار حوزویان را به طور کامل فراهم می‌کند و آن‌ها می‌توانند افق‌های آینده را برای ارتقای آثار ترسیم کنند.

انتهای پیام/78003/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول