اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوان هرمزگانی وارد مهریز شد

این جوان برای رسیدن به حرم امام 1300 کیلومتر می‌دود + عکس

یک جوان هرمزگانی که قصد دارد از هرمزگان تا حرم امام خمینی را بدود امروز وارد مهریز شد.

این جوان برای رسیدن به حرم امام 1300 کیلومتر می‌دود + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز یک جوان هرمزگانی که قصد دارد از هرمزگان تا حرم امام را بدود امروز وارد مهریز شد.

حسن زارعی 11 روز پیش از هرمزگان دویدن به سوی حرم امام خمینی(ره) را با هدف بیعت با آرمان‌های امام و رهبر انقلاب آغاز کرد تا با طی مسیر 1300 کیلومتر، 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی(ره) در مرقد آن امام باشد.

 

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز، با اشاره به نامگذاری امسال با نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» افزود: من یک جوان نسل سومی هستم و می‌خواهم به رهبرم بگویم ما هم مثل جوانان نسل اول و دوم مثل کوه پشت سرتان ایستاده‌ایم.

وی دوندگی خود را یک کار ورزشی ارزشی سیاسی نام برد و گفت: آمریکا و اسرائیل جنایتکار بدانند که از طریق جنگ نرم و اگر حتی میلیاردها دلار خرج کنند باز هم نمی‌توانند بر جوانان ایرانی مسلط شوند.

زارعی کار ورزشی ارزشی سیاسی را پنج مرحله عنوان و تصریح کرد: برنامه من در مرحله اول از بندرعباس به سمت مرقد امام(ره)، مرحله بعد از مرقد امام تا مشهد الرضا(ع)، مرحله سوم از شلمچه تا کربلا، مرحله بعد از کربلا تا مدینه و در مرحله آخر نیز قصد دارم از حرم حضرت زینب(س) را تا فلسطین دوندگی کنم تا جوانان فلسطینی بدانند حتی جوانان نسل سومی ایران هم پشت سر آنان ایستاده اند و دست از یاری آنها برنمی‌دارند.

این دونده هرمزگانی با توصیه‌ای به جوانان و مردم، حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه در انتخابات آتی را خواستار شد و گفت: مردم باید با خلق حماسه‌ای دیگر و مثل همیشه با میزان رای بالا، تودهنی محکمی به آمریکا و تمامی دشمنان اسلام بزنند.

انتهای پیام/90005/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول