اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه هنری استان سمنان

اختتامیه سومین جشنواره منطقه‏ای عکس «آن» برگزار می‏شود

رئیس حوزه هنری استان سمنان از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره منطقه‏ای عکس «آن» به همت دفتر هنرهای تجسمی و خانه عکاسان حوزه هنری استان سمنان در حوزه هنری کشور خبر داد.

اختتامیه سومین جشنواره منطقه‏ای عکس «آن» برگزار می‏شود

سیدعباس دانایی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان افزود: حوزه هنری استان سمنان در راستای اهداف فرهنگی و هنری، در شهریور ماه سال 1391 فراخوان سومین جشنواره منطقه‏ای عکس «آن» را در موضوعات «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، «مفهومی و انتزاعی» و «دعا شامل نماز و نیایش، نماز جمعه ، نماز عید فطر ، نماز ظهر عاشورا و ... » منتشر کرد.

وی افزود: با توجه به تجربه برگزاری دو دوره از این جشنواره و استقبال شایسته هنرمندان و علاقه‏مندان، این جشنواره در سال‏جاری به صورت منطقه‏ای و در پنج استان سمنان، گلستان، مازندران، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برگزار شد.

دبیر سومین جشنواره منطقه‏ای عکس «آن» در خصوص تعداد شرکت‏کنندگان در این جشنواره گفت: 137 هنرمند با 806 اثر در این جشنواره شرکت کرده‏اند که از این بین، 66 اثر به مرحله دوم و نمایشگاه سومین جشنواره عکس آن راه یافته است.

وی افزود: در بخش مفهومی انتزاعی 59 نفر با 406 اثر، در بخش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی 35 نفر با 185 اثر و در بخش دعا 43 نفر با 215 اثر در سومین جشنواره منطقه‏ای عکس «آن» شرکت کرده‏اند.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در خصوص جوایز منتخبان این جشنواره تصریح کرد: به نفر اول هر موضوع 4 میلیون ریال، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره وکمک هزینه برگزاری نمایشگاه انفرادی، نفر دوم هر موضوع 3 میلیون و 500 هزار ریال، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و نفر سوم هر موضوع 2 میلیون و 500 هزار ریال، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره تعلق می‏گیرد.

دانایی افزود: همچنین به تمام شرکت‏کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه یافته گواهی شرکت و هدایایی به عنوان حق تألیف پرداخت خواهد شد.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره منطقه‏ای عکس آن و افتتاح نمایشگاه به همت دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان و خانه عکاسان ایران 28 اردیبهشت 1392 ساعت 11 در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران واقع در تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، ساختمان حوزه هنری کشور برگزار می‏شود.

سومین نمایشگاه عکس آن تا هشتم خرداد سال‏جاری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 19 آماده بازدید علاقه‏مندان است.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول