اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل:

کارگاه عکاسی در حوزه هنری استان اردبیل برگزار می‌شود

مسئول واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری نخستین کارگاه عکاسی در این مجموعه خبر داد.

کارگاه عکاسی در حوزه هنری استان اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از حوزه هنری استان اردبیل، عبدالرحمن مجرد، خانواده و سبک زندگی، امید، تلاش فردی و جمعی، پیشرفت‌های فناوری، صنعتی، معنوی و دفاع مقدس را از موضوعات کارگاه عکاسی عنوان کرد.

وی افزود: این کارگاه فرصتی است تا عملکرد و دستاوردهای عکاسان استانی مورد ارزیابی قرار گرفته و عکاسان جوان و مبتدی با اصول فنی عکاسی، زیبایی‌شناسی و انتقال معنا و مفهوم آشنا شده و از ظرفیت‌های منطقه‌ای برای خلق آثاری ناب و زیبا در عکاسی استفاده کنند.

مجرد تصریح کرد: تمرکز حوزه هنری در سال‌جاری توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان است و با برگزاری چنین کارگاه‌هایی در جهت تربیت نسل‌های هنری توانمند در زمینه‌های مختلف و هدایت آنها برای تولید آثار هنری متعالی تلاش می‌کند.

گفتنی است ثبت‌نام در کارگاه عکاسی حوزه هنری تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه به پایگاه اینترنتی حوزه هنری استان اردبیل به آدرس www.Aratardabil.ir مراجعه کنند.

سه نمایش از حوزه هنری استان اردبیل به جشنواره تئاتر ماه راه یافت

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل از راهیابی سه نمایش از حوزه هنری استان اردبیل به جشنواره سراسری تئاتر ماه خبر داد.

توحید معصومی گفت: هیئت بازخوانی دهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه سه نمایشنامه از 10 نمایشنامه ارسالی حوزه هنری استان به دبیرخانه این جشنواره را تأیید کرد.

وی افزود: نمایشنامه‌های «نذار این خواب تعبیر بشه» به کارگردانی حسن شیخ‌زاده و نوشته مهدی نصیری، «مکاشفه ننه دلاور و فرزندانش» نوشته اسماعیل بایگی و کارگردانی جاوید رخشانی و «ما سه تن بودیم چنان که ...» به کارگردانی اصغر سعادت و نوشته نصرالله قادری در مرحله بازخوانی پذیرفته شدند.

معصومی بیان کرد: این آثار پس از ارزیابی نهایی به اجرای عمومی درآمده و در صورت احراز شرایط لازم جهت شرکت در دومین همایش منطقه‌ای تئاتر ماه معرفی می‌شوند.

دهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه مهر ماه سال‌جاری به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62008/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول