اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کوهرنگ:

323 فقره تسهیلات کارگشایی به مددجویان کوهرنگ پرداخت شد

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهرنگ گفت: در سال گذشته 323 فقره وام کارگشایی به نیازمندان این شهرستان اعطا شد.

323 فقره تسهیلات کارگشایی به مددجویان کوهرنگ پرداخت شد

فریدون فاضلی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در یک سال گذشته 323 فقره تسهیلات کارگشایی به نیازمندان این شهرستان اعطا شد.

وی از تخصیص 3 میلیارد و 320 میلیون ریال اعتبار برای پرداخت این تسهیلات خبر داد و گفت:  اعتبار تخصیصی به‌منظور پرداخت تسهیلات کارگشایی در سال‌جاری افزایش خواهد یافت.

فاضلی در ادامه همچنین با اشاره به پرداخت 237 فقره تسهیلات دامداری در این شهرستان، افزود: در یک سال گذشته 237 فقره تسهیلات دامداری به نیازمندان شهرستان کوهرنگ اعطا شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهرنگ افزود: این تسهیلات به مبلغ 11 میلیارد و 464 میلیون ریال بود که به‌منظور ایجاد اشتغال و درآمد افزایی نیازمندان پرداخت شد. در سال‌جاری تسهیلات بیشتری برای خودکفایی و اشتغالزایی نیازمندان این شهرستان اختصاص خواهد یافت.

فاضلی تصریح کرد: این نهاد همه تلاش خود را برای هدایت مادی و معنوی افراد نیازمند به سمت خودکفایی و بهره‌گیری از توان و ظرفیت مددجویان به‌ کار گرفته و این مهم در اجرای هر طرح اشتغال به‌عنوان یک هدف مهم محسوب می‌شود.

وی ایجاد فرصت‌های شغلی و توان‌افزایی مردم، خودکفایی و کاریابی برای خانواده‌ها را از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: اهداف اشتغالزایی این نهاد موجب تحکیم بنیان خانواده‌ها، احیای عزت و کرامت فردی، اشاعه فرهنگ کار و تلاش، افزایش سرانه درآمد خانواده و خودباوری مددجویان و کاهش وابستگی آنان به خدمات و حمایت‌های کمیته امداد خواهد شد.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول