اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

کهولت سن هاشمی بازدارنده است / مشایی پیش ‌از این‌ها رد صلاحیت شده بود

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: هاشمی رفسنجانی کهولت سن دارد و از شادابی لازم برای حضور در مسند تصمیم‌گیری برخوردار نیست.

کهولت سن هاشمی بازدارنده است / مشایی پیش ‌از این‌ها رد صلاحیت شده بود

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: انتخابات خرداد ماه امسال از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات در ایران است و مشارکت بالای مردم در این انتخابات موجبات خلق حماسه سیاسی می‌شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در واقع نقشه راه کشور را ترسیم فرمودند و همه باید در تحقق این حماسه اهتمام ورزیم.

نماینده دشتستان در مجلس با اشاره به آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: مردم در انتخاب اصلح باید دقت کنند و با شناخت کافی نسبت به انتخاب نامزد اصلح اقدام کنند.

موسوی‌نژاد با اشاره به وضعیت هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی کهولت سن دارد و از شادابی لازم برای حضور در مسند تصمیم‌گیری برخوردار نیست.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور باید دارای انرژی و توان کافی برای سرکشی از مناطق مختلف باشد و آقای هاشمی در این سن نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وضعیت حضور مشایی در انتخابات گفت: به هر حال وقتی مشایی شایستگی و جایگاه معاون اولی رئیس جمهور را ندارد؛ به طریق اولی شایستگی ریاست جمهوری را ندارد و نخواهد داشت.

موسوی‌نژاد افزود: رفتار رئیس جمهور در هنگام ثبت‌نام در تبلیغ برای مشایی کاملا مردود است و هیچ توجیهی ندارد.

وی خواستار توجه شورای نگهبان به ویژگی‌های مشایی شد و اظهار داشت: رواج باورهای غلط و انحرافی در رئیس جمهور و سایر مسئولان از مؤلفه‌های مهم رد صلاحیت مشایی است.

این نماینده مجلس یادآور شد: آنچه سلامت انتخابات را تضمین می‌کند این است که شورای نگهبان در برابر عدم صلاحیت کسانی که صلاحیت ندارند ایستادگی کند و آن را لحاظ کند.

موسوی‌نژاد بیان کرد: اعتقاد داریم انتخابات فرصتی برای نظام است و هیچ کس حق ندارد این فرصت را به تهدید تبدیل کند و همه باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول