اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمیری:

نتیجه دولت 8 ساله هاشمی راه‌ افتادن جریان دوم‌ خرداد بود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: نتیجه فعالیت‌های دو دولت هاشمی رفسنجانی به وجود آمدن مجموعه اصلاحات بود.

نتیجه دولت 8 ساله هاشمی راه‌ افتادن جریان دوم‌ خرداد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در جمع شماری از خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با اندیشه‌های والا و با توجه به شرایط زمانی امسال را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند.

وی افزود: در آستانه یک حماسه سیاسی هستیم و انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برای ملت ایران یک اتفاق بزرگ خواهد بود.

جمیری در پاسخ به سوالی در مورد حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری به استقبال رسانه‌های بیگانه از این اتفاق اشاره کرد و گفت: مردم می‌دانند گروه‌ها و دسته‌های سیاسی که به حمایت از هاشمی رفسنجانی برخاسته‌اند این کار را برای تقویت نظام و با نگاه امام و رهبری انجام نمی‌دهند.

نماینده بوشهر بیان کرد: هاشمی رفسنجانی کاندیدایی است که نتیجه هشت سال دولت او به وجود آمدن اصلاحات بود که ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری را زیر سوال بردند.

جمیری افزود: این مجموعه تا نفی اسلامیت نظام با توهین به مقدسات و تحلیل ناکارآمدی دین و حکومت دینی پیش رفتند.

وی تاکید کرد: اصلاحات با به میدان آوردن هاشمی رفسنجانی به دنبال احیای مجدد خود بوده و تلاش می‌کند مجددا در عرصه سیاسی حاضر شود.

نماینده بوشهر اضافه کرد: اصولگرایان در این بین باید برای موفقیت از تکثر نامزدها بپرهیزند و با وفاق و همدلی بر اساس معیارهای امام و رهبری کاندیدای خود را معرفی کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جریان هاشمی و مشایی را یکی یا در تقابل هم می‌دانید عنوان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی اصول و مبانی مشخصی دارد که رهبری نقش هدایتگری جامعه را براساس همین اصول و مبانی برعهده دارد.

جمیری گفت: حال هر گروه و یا شخصی که روش و منش خویش را به گونه‌ای تنظیم کند که با رهبری زاویه داشته باشد و تقویت کننده جبهه دشمن باشد در جریان واحد قابل تعریف است و به نظر می‌رسد جریان فتنه وانحراف با دو عنوان در پی انجام یک کار هستند و این چنین متصور است که اگر یکی شکست بخورد، پشت سر دیگری قرار گیرد.

نماینده اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی پیرامون ارتباط با اسرائیل خاطرنشان کرد: این اظهارات برخلاف نظر صریح امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی، حتی دیدگاه گذشته شخص اظهار کننده است.

وی بیان کرد: بنابراین ممکن است کسانی این نظر را القا کرده باشند که برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی به حمایت آمریکایی‌ها نیاز داشته باشند که کلید دریافت حمایت آنان کوتاه آمدن در برابر اسرائیل است.

جمیری بیان داشت: شورای نگهبان که از فقها و حقوقدانان صالح و متقی تشکیل شده است، قطعا بر اساس قانون به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی در مورد احتمال عدم تایید صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی اظهار داشت: دولت، رئیس جمهور و یا هر شخص و گروهی دیگر وظیفه دارند که نظر مرجع صالح قانونی را بپذیرند و اگر اعتراضی دارند در چارچوب قانون دنبال کنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول