اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس:

جریان ضد انقلاب آمدن هاشمی را به فال نیک گرفته است

نماینده مردم رزن در مجلس گفت: جریان ضد انقلاب چه نقطه امیدی در هاشمی دیده‌ که به آمدنش دل بسته و آن را به فال نیک گرفته است.

جریان ضد انقلاب آمدن هاشمی را به فال نیک گرفته است

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص نظرش در مورد کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: اصل آمدن ایشان، باعث گرم شدن تنور انتخابات می‌شود و می‌تواند زمینه‌ تحقق حماسه سیاسی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه مردم ما آگاه، بصیر و هوشیار هستند، ادامه داد: تشخیص اینکه کاندیدایی که آمده آیا توان اداره کشور را دارد یا نه با مردم است.

نماینده مردم رزن در مجلس با تأکید بر لزوم توجه به فرمایشات رهبری در انتخاب رئیس جمهور آینده گفت: دولت یازدهم باید از ویژگی‌های مثبت دولت‌های قبلی برخوردار بوده و نقاط منفی آنها را نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یک بار هاشمی رفسنجانی را در ریاست یک دولت آزموده‌ایم، ادامه داد: در حال حاضر باید دید هاشمی از آن زمان تاکنون نقاط مثبتی جدیدی احراز کرده‌‌ و یا می‌خواهد وضعیت کشور را به دوره‌ای که قبلاً بوده برگرداند.

سلطانی‌صبور با بیان اینکه ایشان باید برنامه‌های خود را ارائه دهند، گفت: با این اوصاف قضاوت کردن کمی زود است.

وی با طرح این سئوال که باید دید هاشمی رفسنجانی آیا برنامه جدید ارائه کرده است یا نه؟ ابراز داشت: اینکه آیا فرامین مقام معظم رهبری را لحاظ کردند یا نه، سئوال دیگری است که باید به آن پاسخ گفته شود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی سخنانش را با طرح چند سؤال ادامه داد و افزود: باید دید ایشان حائز این نکته که رئیس جمهور آتی باید بر رؤسای قبلی برتری داشته و فعال باشد، هست یا نه؟

وی در ادامه با اشاره به اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه «اگر ببینم کسانی توانایی اداره کشور را داشته باشند، نمی‌آیم» تأکید کرد: آیا در این مدت 34 سال مدیرانی تربیت نشده‌اند که قادر به اداره کشور باشند که دوباره باید به سوی مدیران سیاسی قبلی که یک بار آنها را آزموده‌ایم، برگردیم.

سلطانی‌صبور ابراز داشت: او در جای دیگری گفته بود «کسانی که در سن و سال ما باشند آمدنشان خیانت است» چه ضرورتی ایجاد شده که از نظر خود عدول کرده‌ است.

* آیا هاشمی می‌تواند به نقاط دوردست کشور سرکشی کند

وی در ادامه پرکار بودن و خستگی‌ناپذیری را یکی از ویژگی‌های یک رئیس جمهور موفق دانست و اضافه کرد: احمدی‌نژاد با وجود انتقاداتی که به وی وارد است، بسیار فعال بود به طوری که با اجرای سفرهای شهرستانی، بر سر پروژه‌ها حاضر می‌شد، هر چند اخیراً سفرهای وی نیز رنگ افراطی به خود گرفته است.

نماینده مردم رزن در ابراز داشت: باید دید هاشمی رفسنجانی می‌تواند سرکشی به استان‌ها و مناطق دوردست کشور را در تراز عملکرد احمدی‌نژاد داشته باشد؟

وی در بخش دیگری از سخنانش با طرح این سئوال که باید دید چرا با مراکز ضد انقلاب آمدن هاشمی را خوش‌آمد گفته‌اند، افزود: این پرسش ذهن مرا به معطوف خود کرده که جریان ضد انقلاب چه نقطه امیدی در او دیده‌ که به آمدنش دل بسته و آن را به فال نیک گرفته است.

سلطانی‌صبور با اشاره به سخنان امام راحل(ره) مبنی بر اینکه «اگر دیدید دشمنان از اعمال شما خوشحال می‌شوند بدانید در مسیر اشتباه حرکت می‌کنید» گفت: هاشمی موضع خود را در قبال این باید این را جواب بدهد و موضعش را مشخص کند.

وی با اشاره به سخن دیگر رفسنجانی در این خصوص که «اگر بین من و رهبری نزاع پیش بیاید همه ضرر می‌کنند» با طرح این سئوال که چرا چنین حرفی زده شده و مگر بناست نزاعی پیش آید، گفت: رئیس جمهور در عرض رهبری نیست که این گونه بخواهد سخن بگوید.

* ورشکستگان سیاسی همراه رفسنجانی

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهار نظر دیگر هاشمی مبنی بر اینکه «ما با اسرائیل سر جنگ نداریم» گفت: ممکن است از سخنان وی چنین حرفی استنباط شده باشد ولی در هر صورت باید مواضع خود را در این خصوص به صورت شفاف اعلام کند.

وی با بیان اینکه ورشکستگان سیاسی همراهی خود با هاشمی را اعلام کرده‌اند، گفت: باید دید چرا چنین اتفاقی افتاده و رفسنجانی نیز باید در این زمینه پاسخ روشنی بدهد.

سلطانی‌صبور با اشاره به اینکه رفسنجانی فقط آمده است و می‌گوید آمده‌ام، ابراز داشت: در هر صورت قضاوت، جمع‌بندی و نتیجه‌گیری زود است و باید پاسخ‌های ایشان را نیز بشنویم، انشاء الله جواب خوب و قانع‌کننده‌ای داشته باشند.

وی افزود: مردم ما هوشیار و بصیر هستند و در عرصه‌های خطر خوب انتخاب کرده‌اند، پس در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/89002/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول