اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

کاندیداها و طرفداران آنها از قانون و رأی شورای نگهبان تمکین کنند

امام جمعه برازجان گفت: باید همه کاندیداها و طرفداران آنها از قانون و رأی شورای نگهبان تمکین کنند، زیرا کسی که می‌خواهد مجری قانون باشد باید تابع‌ترین فرد نسبت به رعایت قانون باشد.

کاندیداها و طرفداران آنها از قانون و رأی شورای نگهبان تمکین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان اظهار داشت: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و باید با خلق حماسه سیاسی موجبات موفقیت بیشتر نظام را فراهم کنیم.

وی حضور و نقش نخبگان جامعه در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را بسیار مهم دانست و افزود: روحانیون و دانشگاهیان به عنوان نخبگان جامعه هستند و وظیفه این قشر از جامعه آگاهی‌بخشی و افزایش بصیرت مردم برای انتخاب برتر است.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: بدون تردید امانت را باید به اهلش و به هر کس که توانمندی و شایستگی بیشتری دارد، سپرد.

مصلح تصریح کرد: هم عقل و هم شرع حکم می‌کند که انتخاب اصلح انجام دهیم و هر کس که ایمان بیشتر، عدالت‌خواهی بیشتر، علم بیشتر و ولایتمداری بیشتری داشته باشد باید انتخاب شود.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات تأثیر فراوان و ماندگاری بر مردم و آینده مملکت دارد، به ویژه انتخابات 24 خرداد امسال که توسط تمامی دشمنان و رسانه‌های غربی رصد می‌شود.

این مسئول با برشمردن اهمیت نقش شورای نگهبان و تبعیت از آرای این شورا خاطر نشان کرد: از آنجایی که تمامی تلاش دشمن در راستای تضعیف انتخابات و ایجاد تفرقه و اختلاف است، باید همه کاندیداها و طرفداران آنها از قانون و رأی شورای نگهبان تمکین کنند؛ زیرا کسی که می‌خواهد مجری قانون باشد باید تابع‌ترین فرد نسبت به رعایت قانون باشد.

امام جمعه برازجان در ادامه با تشریح اهمیت جایگاه قانونی شورای نگهبان در قانون اساسی افزود: مردم در انتخابات نامزدها به داشتن حجت شرعی توجه کنند تا در محضر خداوند بتوانند از انتخابی که انجام می‌دهند دفاع کنند.

مسئولان دانشگاه آزاد دشتستان نیز در این نشست بر لزوم مشارکت دانشجویان و سایر اقشار مردم در انتخابات تاکید کردند.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول