اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ‌جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

انتخاب 46 طلبه برتر از 18 استان کشور

دبیر ششمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران از انتخاب 46 طلبه خواهر برتر از 18 استان کشور خبر داد.

انتخاب 46 طلبه برتر از 18 استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مریم الهی‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: نخستین جشنواره بانوی کرامت در سال 83 برگزار شد که در مجموع 50 تحقیق پایانی، 50 مقاله، 10 نفر از معاونان پژوهشی مدارس و 10 نفر از استادان راهنما تجلیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره بانوی کرامت در سال 84 برگزار شد که از صاحبان 51 تحقیق پایانی، 50 مقاله و چهار نشریه قدردانی شد.

دبیر ششمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران در سال 86 گفت: 24 نفر در عرصه آموزش، 20 نفر پژوهش و 35 نفر در عرصه فرهنگی در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی از انتخاب 46 نفر برگزیده در ششمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خبر داد و افزود: این افراد از 18 استان در قالب 33 مدرسه علمیه انتخاب شده‌اند که 18 نفر در عرصه آموزش، 12 نفر در عرصه پژوهش و 16 نفر در عرصه فرهنگی و تربیتی برگزیده‌ شدند.

انتهای پیام/78003/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول