اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

طلاب مازندران در دفاع از صحابه امام علی (ع) تحصن کردند

طلاب و روحانیون مازندران در نوشهر و چالوس در دفاع از مظلومیت صحابه امام علی (ع) و همچنین محکومیت هتک حرمت این صحابه تحصن کردند.

طلاب مازندران در دفاع از صحابه امام علی (ع) تحصن کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه خواهران و برادران نوشهر و چالوس و جمعی از مسئولان بعد از ظهر امروز در محکومیت هتک حرمت مرقد صحابی پیامبر در حوزه علمیه شهید بهشتی نوشهر تحصن و این اقدام هولناک را محکوم کردند.

امام جمعه نوشهر خواستار تداوم تجمع‌ها و تحصن‌ها شد و گفت: این نهایت جهالت و نادانی است و تحجر و دوربودن دشمنان اسلام از حقیقت است و امروز شیعه و سنی این اقدام را محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ افزود: در هیچ دینی اهانت به مقدسات را جایز نمی‌دانند بلکه احترام به بزرگان و ادیان را واجب می‌دانند.

وی عنوان کرد: آمریکا، ترکیه، عربستان، قطر و برخی دیگر از کشورها که سلاح و دستور این اقدامات را می‌دهند به دنبال برهم زدن اتحاد مسلمانان و سوء استفاده از این فضاها هستند.

امام جمعه نوشهر حجر بن عدی را شهید راه امام و ولایت برشمرد و اظهار کرد: آنهایی که قبر حجر بن عدی را مورد هتک حرمت قرار دادند از عوامل صهیونیستی هستند که در فلسطین همچنین سوابقی دارند و این عمل آنها نشان از بی‌اعتقادی به اسلام است.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول