اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری:

سیاه نمایی خدمات نظام از توطئه‌های استکبار جهانی است

یکی از هادیان سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: سیاه نمایی خدمات نظام و وضعیت جامعه در راستای برنامه‌های استکبار جهانی اجرا می‌شود.

سیاه نمایی خدمات نظام از توطئه‌های استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله نجفی ظهر امروز در جمع بسیجیان چلگرد اظهار کرد: یکی از راه‌هایی اصلی که دشمن تمامی قدرت و هدف خود را روی آن متمرکز کرده، دور کردن جوانان و نوجوانان از صحنه‌های انقلاب است.

وی افزود: جوانان و بسیجیان این ملت نقش اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن دارند و به همین دلیل بیش از همه در معرض خطر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.

نجفی با اشاره به اهمیت انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: هدف اصلی در حماسه سیاسی، حضور حداکثری مردم در انتخابات است و در این راستا دشمن می‌کوشد تا حضور مردم را کم‌رنگ جلوه دهد.

این هادی سیاسی ایجاد فاصله بین مردم و نظام را از دیگر برنامه‌های استکبار جهانی برشمرد و گفت: سیاه نمایی خدمات نظام و وضعیت جامعه در راستای این توطئه اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بینش عمیق و علاقه شدید مردم به نظام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست و به حول و قوه الهی، نیرنگ‌های دشمنان و فتنه‌های آنان با حضور پرشور مردم در انتخابات خردادماه خنثی خواهد شد.

نجفی مشارکت عمومی را هدف اصلی انتخابات دانست و گفت: انتخاب اصلح گام بعدی در خلق حماسه سیاسی است که با بصیرت مردم محقق می‌شود.

انتهای پیام/68001/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول