اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی گلستان:

یک میلیون و 100 هزار تن محصول در گلستان برداشت می‎شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی گلستان از برداشت بیش از یک میلیون و 100 هزار تن محصول در سال زارعی جدید خبر داد.

یک میلیون و 100 هزار تن محصول در گلستان برداشت می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قدرت‎الله عابدی ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت ماه رجب اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل برداشت محصولات زراعی به ویژه گندم کوتاه است باید نسبت به برداشت این محصول در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه وجه کشاورزان از طریق بانک‎های عامل پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: ضرورت همکاری بین دستگاه‎های اجرایی در این زمینه بسیار مهم و اساسی است.

مدیران بانک‎های عامل وجه کشاورزان را در کوتاه‌ترین زمان پرداخت کنند

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان بر پیگیری مجدانه مدیران بانک‎های عامل استان در راستای تامین به موقع اعتبارات و پرداخت به موقع وجه کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و افزود: همه مراحل خرید گندم به اندازه کافی در سراسر استان در زمان برداشت پیش‎بینی شده تا شاهد صف‎های طولانی در استان نباشیم و کشاورزان بتوانند به راحتی محصول خود را تحویل دهند.

عابدی اذعان کرد: افزایش شیفت کاری، تعداد نیروی انسانی در مراکز خرید گندم به ویژه در زمان برداشت محصول همچنین نظارت دقیق بر عملکرد کل فرآیندها توسط دستگاه‎های اجرایی و فرمانداری‎ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در زمان برداشت محصول کنترل و نظارت برای جلوگیری از هر نوع مشکلی باید در دستور کار فرمانداران و مدیران دستگاه‎های اجرایی قرار بگیرد، یادآور شد: تامین به موقع سوخت برای حمل محصولات کشاورزی، تامین ناوگان حمل و نقل محصولات، نظارت مستمر و جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت حمل گندم در سطح استان از جمله برنامه‎های پیش‎بینی شده است.

ذخیره‎سازی بخش زیادی از گندم توسط شرکت غله گلستان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از همکاری نیروی انتظامی استان برای برقراری امنیت و آرامش در مراکز خرید خبر داد و افزود: هماهنگی لازم با پلیس راه استان به منظور هماهنگی در راستای حمل و نقل محصولات شده است.

عابدی از آمادگی آتش‎نشانی در سطح استان به منظور مدیریت و جلوگیری از هر گونه خطر و مشکلی خبر داد و یادآور شد: در 24 اردیبهشت برنامه ابلاغی به دستگاه‎ها ارسال شده است تا برداشت محصول به خوبی مدیریت شود.

وی اظهار داشت: شرکت غله گلستان مانند سنوات گذشته بخش زیادی از گندم را خریداری و ذخیره‎سازی خواهد کرد تا در طول سال 1392 پیامدی برای هم‎استانی‎ها نداشته باشیم.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول