اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

ارائه تسهیلات کم‌بهره با اقساط طولانی برای کشاورزان کنگان

فرماندار کنگان از ارائه تسهیلات کم‌بهره با اقساط طولانی برای کشاورزان کنگان خبر داد.

ارائه تسهیلات کم‌بهره با اقساط طولانی برای کشاورزان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی پیش از ظهر امروز در جلسه توسعه بخش کشاورزی در محل فرمانداری کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم در حوزه کشاورزی است و فعالیت کشاورزان در این شهرستان چشمگیر است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و تقویت این قشر تلاشگر و زحمتکش در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد و با تلاش اداره جهاد کشاورزی در این عرصه اهتمام داریم.

فرماندار کنگان از ارائه تسهیلات کم‌بهره با اقساط طولانی برای کشاورزان کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مهم به منظور حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی انجام می‌شود.

تبرکی تصریح کرد: جذب اعتبارات بخش کشاورزی از محل بانک عامل (کشاورزی) و پرداخت تسهیلات در این بخش باید مورد توجه بیشتر مسئولان جهاد کشاورزی قرار گیرد.

وی گفت: جهادکشاورزی طرح‌های درخواستی متقاضیان را به دبیرخانه ارائه تا از طریق مرکز استان اقدامات لازم به عمل آید.

فرماندار کنگان یادآور شد: برای تسهیل در پرداخت وام متقاضیان بخش کشاورزی از مدیر بانک کشاورزی می‌خواهیم راه حل ممکن برای متقاضیان در نظر گرفته شود تا همه بتوانند به‌ راحتی تسهیلات خود را دریافت کنند.

تبرکی افزود: تولیدکنندگان بخش کشاورزی در خلق حماسه اقتصادی نقشی مهم دارند و باید با حمایت از تولیدکنندگان در خلق این حماسه کوشا باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کنگان نیز بر لزوم پیگیری و رسیدگی به تعدادی از پرونده‌های متقاضیان بخش کشاورزی تاکید کرد و خواستار همکاری اعضاء برای رفع مشکلات کشاورزان شد.

محمد هاشمی افزود: هم‌اکنون تسهیلات لازم برای تعداد 70 کشاورز در کنگان پرداخت شده، 73 پرونده در بانک در حال مقدمات بانکی است و تعداد 77 پرونده به دلایل تعهدات بانکی به دبیرخانه برگشت داده شده است.

در این جلسه مصوب شد که متقاضیان می‌توانند در بخش توسعه کشاورزی از طرح‌های پرورش شتر٫ مجتمع گاوداری و طرح‌های گلخانه‌ای سرپوشیده از تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/2451/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول