اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 700 برنامه شاخص فرهنگی و دینی در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای 700 برنامه شاخص فرهنگی و دینی این اداره در دو ماهه اول سال 92 خبر داد.

اجرای 700 برنامه شاخص فرهنگی و دینی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و مذهبی در جامعه از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر اهتمام داریم.

وی افزود: تلاش برای افزایش کیفیت سطح برنامه‌های مذهبی در دستور کار قرار دارد و برای این مهم نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار بسته‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای 700 برنامه شاخص فرهنگی و دینی این اداره در دو ماهه اول سال 92 خبر داد.

اهرمی تصریح کرد: در راستای ارتقاء سطح فرهنگی و دینی جامعه و ایجاد انگیزه در بین اقشار مختلف، به منظور حضور حداکثری اداره تبلیغات اسلامی کنگان به بسترسازی و رایزنی با نخبگان و کارشناسان فرهنگی اقدام کرده است.

وی گفت: انجام فعالیت‌های اصولی و پر بازده با بهره‌گیری از کلام‌الله مجید و اهل بیت عصمت و طهارت و در تحقق اندیشه‌های مقام معظم رهبری در سایه سعه صدر انجام شدنی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: اجرای 700 برنامه شاخص فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کنگان در مناسبت‌هایی از قبیل ایام فاطمیه اول و فاطمیه دوم، عید نوروز، مراسم تحویل سال در جوار قبور شهدای گمنام، ولادت امام باقر (ع)، شهادت امام هادی (ع)، برنامه‌های بزرگداشت روز معلم، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) وفات حضرت ام‌البنین (س) روز تکریم مادران شهدا و جانبازان، دیدار از خانواده شهدا، برگزاری تجلیل از زنان فعال فرهنگی و قرآنی، اعزام روحانی به پارک‌ها، برگزاری ایستگاه صلواتی، برگزاری گفتمان‌های دینی و برگزاری مشاوره‌های دینی و اخلاقی است که همگی با همکاری همکاران، علاقه‌مندان و تشکل‌های دینی وابسته انجام شده است.

اهرمی بیان کرد: هتک حرمت به مقدسات اسلامی از جمله اهانت به امام هادی (ع) در ماجرای سرودن ترانه توسط ایادی استکبار و صحابه پیامبر حجر بن عدی مسئله‌ای نیست که از خاطره تاریخ محو شود و مسلمانان جهان انزجار و تنفر خود را با برپایی تجمعات و راهپیمایی‌ها از استکبار جهانی اعلام کرده و می‌کنند.

وی گفت: 30 هیئت مذهبی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی کنگان در مراسمات عزای امام هادی (ع) با اجرای مداحی و سینه‌زنی، ارادت خود را به ساحت مقدس آن امام همام اعلام کردند.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول