اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

فعالان سیاسی و نامزدهای احتمالی از ایجاد تنش بپرهیزند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه‌ها و احزاب سیاسی و کسانی که خود را آماده حضور در انتخابات کرده‌اند نباید با حرف و عمل خود در جامعه تنش ایجاد کنند.

فعالان سیاسی و نامزدهای احتمالی از ایجاد تنش بپرهیزند

حسین نجابت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: اگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی طی دو سال اخیر و به‌ویژه چند ماه گذشته توجه کنیم، درمی‌یابیم که سرفصل اصلی فرمایشات معظم‌له پرهیز از تنش و داشتن آگاهی و بصیرت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ایران اسلامی روزهای حساس و سرنوشت‌سازی را پشت سر می‌گذارد و بسیاری از کشورهای خارجی چشم به تحولات داخلی کشورمان دوخته‌اند و می‌خواهند ببینند که مردم ما در انتخابات چگونه عمل می‌کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رخدادهای تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 گفت: در آن مقطع برخی‌ها بی‌خردی کردند و اگر هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت و آگاهی ملت ایران نبود، دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی که تمام توان خود را برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی به میدان آورده بودند، موفق می‌شدند.

نیاز امروز ایران آرامش و بصیرت است

نجابت تأکید کرد: امروز نیز نیاز ما آرامش و پرهیز از تنش است و انتظار می‌رود که فعالان سیاسی، گروه‌ها و احزاب، کاندیداها و هواداران آن‌ها به همراه رسانه‌ها از بیان مطالبی که ممکن است در جامعه تنش ایجاد کنند، بپرهیزند.

وی افزود: به طور قطع در یک فضای آرام و با حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، باز هم می‌توانیم توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه هدایت کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت در پایان اظهار داشت: مردم ما هوشیار و با بصیرت بوده و بارها اثبات کرده‌اند که برای تحقق اهداف اسلام و انقلاب حاضر به هرگونه ایثار و گذشت هستند، بنابراین  امروز وظیفه گروه‌های سیاسی به‌ویژه کاندیداهای انتخابات ایجاب می‌کند که همراه مردم برای تداوم آرامش در کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/2302/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول