اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اجرای مطلوب انتخابات صورت گرفت

برگزاری چهارمین جلسه کمیته‌های پنج‌گانه انتخابات گچساران

چهارمین جلسه کمیته‌های پنج‌گانه حوزه انتخابیه گچساران به منظور برگزاری مطلوب انتخابات در این شهرستان با حضور اعضا تشکیل شد.

برگزاری چهارمین جلسه کمیته‌های پنج‌گانه انتخابات گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرماندار این شهرستان امروز در چهارمین جلسه کمیته‌های پنج‌گانه انتخابات گچساران با تأکید بر ملاک قرار دادن قانون توسط مسئولان کمیته‌ها اظهار داشت: ملاک و معیار برای همه باید فقط قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی باشد و این حوزه انتخابیه در همین راستا و در اجرا و برگزاری انتخابات کاملاً بی طرف است.

محمد شفیعی عنوان کرد: هر کدام از انتخابات‌های برگزار شده گذشته کشور ما، حساسیت‌ها و اقتضائات خاص خود را داشت اما این انتخابات یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات است.

وی ابراز داشت: ادغام سه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری  از ویژگی‌های این دوره انتخابات است.

شفیعی یادآور شد: برگزاری این انتخابات‌ها با داشتن هیئت‌های نظارت مستقل، هیئت‌های بازرسی و اجرایی مستقل، کار بسیار وسیع و گسترده‌ای خواهد بود.

تأمین رایانه و وسائط نقلیه چهار شهرستان توسط گچساران

وی بیان کرد: وظیفه کمیته‌های پنج‌گانه برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی بین سایر اعضای کمیته‌ها برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات در شهرستان است.

شفیعی گفت: تا پایان انتخابات، جلسات مسئولان کمیته‌های پنج‌گانه باید به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر به صورت مستمر برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم آمارگیری واقعی خودروهای ادارات توسط مسئول کمیته پشتیبانی بیان کرد: با توجه به این‌که گچساران کسری امکاناتی از قبیل رایانه و تجهیزات و وسائط نقلیه چهار شهرستان چرام، باشت، لنده و بهمئی را تأمین می کند، مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات از این شهرستان‌ها بازدید به عمل آورد.

شفیعی افزود: به دست آوردن آمار خودروها و رایانه‌های مورد نیاز آن حوزه‌های انتخابیه از جمله هدف این بازدید است.

دعوت از اصحاب رسانه و دستگاه‌های اطلاع‌رسان گچساران و برگزاری جلسه با فرماندار در زمینه حفظ آرامش در فضای رسانه‌ای توسط کمیته روابط عمومی و آموزش، مشخص کردن لیست کاربران انتخابات توسط کمیته فناوری و همچنین گزارش رأی اولی‌ها توسط کمیته روابط عمومی به فرماندار و ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول