اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم علی‌آباد‌کتول در مجلس خبر داد

تخصیص اعتبار برای بیمارستان علی‌آباد‌کتول

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: طی نشستی با وزیر بهداشت با تخصیص اعتبار و تجهیز بیمارستان جدیدالتاسیس علی‌آبادکتول، راه‌اندازی آزمایشگاه شهر فاضل‌آباد و احداث مرکز بهداشتی درمانی روستای کوچک نظرخانی موافقت شد.

تخصیص اعتبار برای بیمارستان علی‌آباد‌کتول

رحمت‌الله نوروزی پس از نشست با محمدحسن طریقت‌منفرد در گفتگوی تلفنی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شهرستان علی‌آباد‌کتول در بخش بهداشت و درمان لازم است مورد توجه ویژه قرار بگیرد زیرا کمبودهای زیادی در این زمینه دارد.

وی افزود: تاکنون تمام تلاش و توان خود را برای پیگیری و حل کاستی‌ها و کمبودهای این بخش به کار گرفته‌ایم.

نوروزی خاطرنشان کرد: در نشستی که با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی داشتیم دستور و موافقت طریقت‌منفرد را برای تخصیص اعتبار، در راستای تجهیز بیمارستان جدیدالتاسیس «بقیه‌الله الاعظم (عج)» شهرستان علی‌آبادکتول گرفتیم.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: براساس این موافقت برای تجهیز بیمارستان علی‌آبادکتول، افزایش تخت دیالیز، امکانات آزمایشگاهی، راه‌اندازی بخش سی‌تی‌اسکن و همچنین احداث و راه‌اندازی «مرکز تخصصی تروما» که مختص مصدومان تصادفات می‌باشد در برنامه‌ریزی و دستور کار است.

راه‌اندازی آزمایشگاه در شهر فاضل‌آباد

نوروزی اظهار داشت: شهر فاضل‌آباد و مردم پر تلاش این شهر نیز از داشتن امکانات بهداشتی و رفاهی که شایسته و مورد نیاز آنها است محروم هستند و تمام تلاش خود را برای برآورده کردن حوائج بهداشتی و درمانی این بخش خواهیم کرد و در راه برآورده ساختن این نیازها در نشست با وزیر دستور تخصیص بودجه برای راه‌اندازی آزمایشگاه شهر فاضل‌آباد صادر شده که انشاالله پس از جذب بودجه اقدام و راه‌اندازی خواهد شد.

احداث مرکز بهداشتی و درمانی روستای کوچک نظرخانی

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: روستائیان ما اقشار زحمتکش و پرتلاشی هستند که حق زیادی بر گردن ما دارند و توجه ما در بخش بهداشت و درمان تنها معطوف به شهرها نیست بلکه در روستاهای ما نیز لازم است این بخش مورد توجه قرار بگیرد و ما با این نیت که همه مردم شهر و روستا باید از امکانات بهداشتی و درمانی یکسانی برخوردار باشند، حرکت کرده‌ایم.

نوروزی در نشست با وزیر بهداشت و درمان از جمله دستورات صادر شده برای تخصیص بودجه در بخش بهداشت و درمان را، موافقت جذب بودجه برای احداث مرکز بهداشتی و درمانی در روستای کوچک نظرخانی عنوان کرد و گفت: انشاالله بتوانیم با پیگیری‌های مستمر در راه خدمت به روستانشینان شهرستان علی‌آبادکتول در برابر این قشر زحمتکش سربلند باشیم.

انتهای پیام/2307/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول