اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم:

ثبت نام متقاضیان برای مراسم اعتکاف تا 31 اردیبهشت ادامه دارد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم 25 تا 31 اردیبهشت از افراد متقاضی برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در ایام البیض ثبت نام می‌کند.

ثبت نام متقاضیان برای مراسم اعتکاف تا 31 اردیبهشت ادامه دارد

حجت‌الاسلام محمدجواد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف از 25 اردیبهشت آغاز و تا 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی هزینه مورد نیاز ثبت نام را 20هزار تومان اعلام کرد و افزود: تعداد مساجد برای برگزاری این مراسم بستگی به تعداد ثبت نام کنندگان دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم با بیان اینکه تمهیدات لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این آئین در این شهرستان صورت گرفته است، افزود: در سال گذشته بیش از یک نفر در هشت مسجد شهرستان سمیرم معتکف شدند.

وی سنت حسنه اعتکاف را فرصتی مناسب برای تهذیب نفس و از جمله راهکارهای اصلاح جامعه دانست و ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا اعتکاف کنندگان از برنامه‌های فرهنگی و عبادی به بهترین شکل ممکن و در راستای تهذیب نفس و تکامل معنوی خویش استفاده کنند.

رضائی اضافه کرد: اعتکاف شرایطی را فراهم می‌کند تا انسان‌ها با توشه معنوى و اعتقادى راسخ و ایمان و امیدى بیشتر، به زندگى خود ادامه داده و خود را براى صحنه‏‌هاى خطر و جهاد در راه خدا آماده سازند.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با 120 مسجد در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول