اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 50 امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر

مانور بزرگ اسکان اضطراری در فردوس برگزار شد

با حضور 50 امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر فردوس مانور اسکان اضطراری در آبگرم معدنی این شهرستان با وقوع زلزله فرضی برگزار شد.

مانور بزرگ اسکان اضطراری در فردوس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس جمعیت هلال‌احمر فردوس صبح امروز در مراسم افتتاح کانون‌های هلال‌احمر فردوس با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در تمام صحنه‌ها حضور به موقع دارند، اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر همیشه برای خدمت‌رسانی به مردم آماده هستند.

سید حسین لاژوردی به مانور بزرگ اسکان اضطراری در فردوس اشاره کرد و افزود: در این مانور امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر این شهرستان نحوه صحیح پناه‌گیری، عملیات تجسس، امداد و نجات و انتقال و درمان مجروحان و مواجه ‌شدن با زلزله و برپایی صحیح اردوگاه را فرا گرفتند.

وی برگزاری این مانورها‌ را بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: هدف از برگزاری این‌ مانورها بالا بردن توان امدادی و عملیاتی کارکنان و امدادگران و ایجاد هماهنگی بین اعضای کار گروه تخصصی امداد و نجات در هنگام وقوع زلزله است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر فردوس با بیان اینکه تاکنون چهار مانور اسکان اضطراری در این شهرستان برگزار شده، اذعان داشت: در این مانور ادارات بهزیستی، شهرداری اسلامیه، آتش‌نشانی، آب و فاضلاب، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و 50 نفر از امدادگران و نجاتگران خواهر و برادر جمعیت هلال‌احمر این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/69005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول