اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ایام سالگرد سفر رهبری به کردستان صورت گرفت

برگزاری جشنواره "مرزداران امام خامنه‌ای، منادیان فرهنگ مهرورزی" در مریوان

جشنواره "مرزداران خامنه‌ای، منادیان فرهنگ مهرورزی" هم‌زمان با ایام سالگرد سفر رهبر انقلاب به استان کردستان در مریوان برگزار شد.

برگزاری جشنواره "مرزداران امام خامنه‌ای، منادیان فرهنگ مهرورزی" در مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز در نخستین جشنواره "مرزداران خامنه‌ای، منادیان فرهنگ مهرورزی" اظهار داشت: مردم کردستان به ویژه مردم مریوان در تمامی ادوار گذشته حضوری موثر در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران اسلامی داشته‌اند.

قباد میمنت‌آبادی ابراز امیدواری کرد: مردم استان کردستان امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات مایه یأس و ناامیدی برای دشمنان اسلام را فراهم نمایند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب افزود : نام‌گذاری‌ امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال‌های قبل در ارتباط بوده و تکمیل‌کننده آنهاست.

وی مرزداران را دلاورمردان ایران زمین خواند و گفت: مرزبانان ایران زمین همواره با دلاورمردی و رشادت‌های خاص خود تا به حال از نفوذ دشمنان به خاک میهن عزیزمان جلوگیری کرده‌اند.

وی با اشاره به رشادت‌های ایرانیان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: امروزه دشمنان اسلام در صدد لطمه‌زدن به فرهنگ ایران اسلامی از راه‌های مختلف به ویژه استفاده از رسانه‌های جمعی خود برآمده‌اند و امید است با به تعامل و همکاری هرچه بیشتر مردم و مسئولان در انجام کارهای فرهنگی این توطئه‌ها همانند سال‌های گذشته با شکست مواجه شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در ادامه با اشاره به معرفی کردستان به عنوان استانی فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: استان کردستان مانند یک گنج عظیم است و امیدواریم همچنان مانع از نفوذ دشمنان به خاک میهن اسلامیمان از طریق مرزهای کردستان باشیم.

میمنت‌آبادی با عنوان اینکه مردم در انتخابات پیش‌رو برگی دیگر از کارنامه پرافتخار جمهوری اسلامی را ورق خواهند زد افزود: مردم کردستان همپای دیگر مردم ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر به دشمنان ایران اسلامی می‌فهمانند که از ایران اسلامی با جان و دل محافظت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: بارها مردم  کردستان در قالب‌های مختلف وفاداری و ایستادگی خود در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به اثبات رسانده‌اند و امسال نیز با مشارکت گسترده در انتخابات پیش‌رو حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

فرماندار مریوان نیز در این مراسم گفت: مردم مرزدار این شهرستان در همه شرایط با حضور در صحنه از دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی دفاع کرده‌اند.

عبدالله رشیدی‌پور با گرامیداشت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان و شهرستان مریوان، از این سفر به عنوان نقطه عطفی در توسعه همه جانبه شهرستان مریوان و استان کردستان یاد کرد.

وی مردم مریوان را مردمانی وفادار به نظام اسلامی خواند که همواره در صحنه‌های مختلف از جمله استقبال تاریخی از مقام معظم رهبری و تقدیم بیش از 2 هزار و 500 شهید، جانباز و آزاده وفاداری خود را به اثبات رسانده‌اند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از بعضی از فعالان مرزبان و هنرمندان شهرستان مریوان با دادن لوحی یادبود و اهدای جوایز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

این جشنواره به منظور  تجلیل از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مرزنشینان استان، با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و با همکاری مرزبانی استان و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به مدت یک روز در شهرستان مریوان برگزار شد.

انتهای پیام/79008/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول