اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

مجریان انتخابات مراقب تأثیرات فتنه فتنه‏گران باشند

فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: مجریان انتخابات باید مراقب تأثیرات فتنه فتنه‏گران باشند و امروز بدون شک، تأمین سلامت انتخابات اولویت نخست است.

مجریان انتخابات مراقب تأثیرات فتنه فتنه‏گران باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدحسن مرتضوی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی که با حضور فرماندهان و شورای بسیج در دیباج برگزار شد، با تبریک به مناسبت آغاز ماه بندگی خداوند بیان کرد: هم‏زمان با آغاز ماه رجب، ماه عبادت و بندگی تلاش خود را برای استفاده از این ماه پربرکت داشته باشیم.

وی افزود: ماه رجب فرصتی است برای آماده و وارد شدن به ماه مبارک رمضان است و باید توشه‏ای برای فردای قیامت از آن کسب کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات گفت: نخستین شرط یک رئیس جمهور اصلح این است که تابع ولایت فقیه بوده و دارای عقل، تدبر و مدیریت‌ عالی به ویژه در مسائل اقتصادی باشد.

مرتضوی با بیان اینکه باید در انتخابات امسال حماسه خلق کنیم، اضافه کرد: افراد در صورتی می‌توانند حماسه خلق کنند که جان بر کف از ولایت و دین و اسلام دفاع کنند.

وی اشاره داشت: حماسه یعنی دفاع مقدس یعنی آن زمان که در عملیات بدر عراقی‌ها به خاکریز ایران چسبیده بودند و شهید حمید مولایی می‌ایستد و تانک را نشانه گرفته و آن را منهدم می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان افزود: آنقدر دشمن به ما نزدیک می‏شود که یک نفر مردانه می‌ایستد و حماسه خلق می‌کند.

مرتضوی تأکید کرد: در جنگ نرم امروز به هوشیاری، بصیرت و آگاهی بیشتری نیاز داریم.

وی مقوله سلامت انتخابات را مهم دانست و گفت: دشمن در انتخابات 88 با رمز تقلب فتنه 88 را به وجود آورد؛ پس باید به سلامت انتخابات توجه کنیم و مراقب باشیم تا فتنه فتنه‏گران کارساز نشود.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان افزود: امروزه با شعار انتخابات آزاد است، دشمن درصدد آغاز فتنه‌ای دیگر است که باید هوشیار باشیم و در امنیت انتخابات بسیج نقش مهمی را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/74002/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول