اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج دانشجویی:

باور به حاکمیت اسلام از ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح است

معاون سازمان بسیج دانشجویی سپاه باور به حاکمیت اسلام در عرصه سیاسی و اجتماعی را از ویژگی‌های رئیس جهور اصلح دانست و گفت: باید دقت شود که رئیس جمهور به اندیشه سیاسی امام تمام قامت احترام بگذارد و آن را قبول داشته باشد.

باور به حاکمیت اسلام از ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، عبدالله گنجی عصر امروز در جمع دانشجویان بسیجی جهرم اظهار داشت: نگاه عاطفی به کاندیداها و جریانات سیاسی از آسیب‌های انتخاب فرد اصلح است.

وی بهترین روش برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات را روش پدیدارشناسانه دانست و افزود: تجربیات 34 ساله برگزاری انتخابات در ایران باید ما را به یک بلوغ سیاسی رسانده باشد.

معاون سازمان بسیج دانشجویی سپاه باور به حاکمیت اسلام در عرصه سیاسی و اجتماعی را از ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح دانست و خاطرنشان کرد: باید دقت شود که رئیس جمهور به اندیشه سیاسی امام تمام قامت احترام بگذارد و آن را قبول داشته باشد.

وی متعهد بودن به التزام عملی به احکام، ساده‌زیستی، صبوری و سعه صدر، کارآمدی، تجربه و مدیریت کلان، برخورداری از مدیران خوب و برنامه داشتن را از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح دانست و تصریح کرد: رئیس جمهور باید از ویژگی‌هایی مانند ولایت‌پذیری در عرصه اجرا، ثبات فکری، باور به کار کارشناسانه در اداره کشور، قانون‌مداری، برخورداری از روحیه تعامل و تواضع، سلامت روانی و شخصیتی و پیشینه مناسب برخوردار باشد.

گنجی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید به شعارهای خود پایبند باشد، ابراز داشت: دعوت به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام از مهمترین اصول رئیس جمهور آینده باید باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه کسی که برنامه ندارد نباید پا به عرصه انتخابات بگذارد، گفت: رئیس جمهوری ولایی است که از فردای انتخابش سیاست‌های کلی نظام که مورد تایید رهبری انقلاب است مورد توجه و التزام عملی قرار دهد.

انتهای پیام/2448/ش20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول