اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر توسعه صنعتی و فناوری شهرک‌های صنعتی:

2 شهرک فناوری آماده بهره‌برداری هستند

مدیر دفتر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: دو شهرک فناوری در استان‌های فارس و اصفهان آماده بهره‌برداری هستند.

2 شهرک فناوری آماده بهره‌برداری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا سلیمانی در جمع مدیران صنعتی استان گلستان در حاشیه همایش معاونین صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها در گرگان اظهار داشت: تشکیل هفت شهرک فناوری در استان‌های خراسان‌رضوی، آذربایجان‌شرقی، فارس، تهران، اصفهان، همدان و آذربایجان‌غربی تصویب شد. 

وی افزود: علاوه بر این موارد سه شهرک فناوری در استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسیدند.

شهرک فناوری کرمانشاه از مصوبات مقام معظم رهبری است

مدیر دفتر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه تشکیل شهرک فناوری در دو استان قزوین و کرمانشاه در حال مطالعه است، خاطرنشان کرد: شهرک فناوری استان کرمانشاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است.

سلیمانی ادامه داد: در ارزیابی استان‌های دارای شهرک فناوری در سال 1391 خراسان رضوی، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی رتبه‌های اول تا سوم را دارند.

به گفته وی، استان‌های اصفهان، فارس و همدان دارای شهرک‌های فناوری در حال ساخت عملکرد مناسبی داشتند.   

گزارش نهایی زنجیره ارزش گلستان مورد تایید است

مدیر دفتر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در خصوص آخرین وضعیت انجام مطالعات زنجیره ارزش استان‌ها نیز گفت: تاکنون 27 استان گزارش پایانی را به این سازمان ارسال کرده که از این مجموع، گزارش 16 استان از جمله گلستان مورد تایید قرار گرفت.

سلیمانی افزود: گزارش ارسالی پنج استان در دست اصلاح بوده و گزارش شش استان نیز در دست بررسی است.

وی ادامه داد: استان مازندران تاکنون گزارش نهایی زنجیره ارزش خود را ارائه نداده و و سه استان البرز، هرمزگان و آذربایجان‌غربی نیز تاکنون این مطالعات را انجام ندادند.

لازم به ذکر است همایش دور روزه معاونین صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها از روز گذشته به مدت دو روز در گرگان آغاز به کار کرد.

در مراسم آغاز به کار این همایش ایرج موفق معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، علی‌اکبر سوخت‌سرایی معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان، معاونین صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها، رمضان بهرامی و حمید دامغانی به ترتیب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/83003/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول