اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری:

619 عنوان کتاب در حوزه هنری تألیف شده است

رئیس حوزه هنری گفت: تاکنون حوزه هنری 619 عنوان کتاب را با محور هنر و ادبیات پایداری به همت مؤلفان چاپ کرده و در اختیار علاقمندان قرار داده است.

619 عنوان کتاب در حوزه هنری تألیف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن مؤمنی شریف ‌در حاشیه رونمایی از کتاب «تلگراف‌چی پنج ستاره» در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار داشت: کتاب‌های تألیف شده اکثراً با محوریت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نشان‌دهنده روح متعالی هنرمندان و نویسندگانی است که سعی می‌کنند بهترین آثار را خلق کنند.

وی با یادآوری اینکه در تولید این آثار سعی شده است ارزشمندترین مبانی اسلامی و انقلاب مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: ادبیات پایداری کشور امروز به مرحله بلوغ رسیده است و همه یقین دارند که این ادبیات جای پای خود را پیدا کرده و به سرعت نیز در حال رشد و نمو است.

مؤمنی شریف از این ادبیات به عنوان گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی و نقطه تعالی هنر اسلامی، دینی یاد کرد و افزود: ادبیات پایداری کشور ما از ادبیات وارداتی بی‌نیاز بوده و این موضوع به اندازه‌ای اهمیت دارد که موضوع هسته‌ای دارای ارزش و قرب است.

این مسئول خاطر نشان کرد: نویسندگان ما به عنوان اصلی‌ترین ابزارها و عناصر تولید ادبیات پایداری متعهدانه، دلسوزانه و با خلوص نیت در این حوزه ورود پیدا کرده و توانسته‌اند عظیم‌ترین کاروان تحولی را در ساختار ادبیات و هنر این کشور به راه اندازند.

وی به جایگاه استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در این استان نویسندگان ممتاز و شاخص با تولید بیش از 12 اثر مکتوب توانایی خود را نشان دادند و ما معتقدیم همچنان باید بر این گنجینه افزوده شود.

‌رئیس حوزه هنری، استعدادهای نویسندگی دوران دفاع مقدس را استعدادهای بی‌نظیر و حاوی خلاقیت ممتاز خواند و اضافه کرد: در نشستی که اخیراً با مقام معظم رهبری داشتیم معظم‌له به فخر و شرف ادبیات پایداری، مقاومت و همچنین ضرورت پرداختن به کیفیت تولید این آثار تاکید داشتند و ما توصیه‌های مقام معظم رهبری را در ارتقای این بخش با جان و دل قبول می‌کنیم.

مؤمنی شریف در پایان سخنان خود بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید به کمک حوزه هنری بیایند تا گنجینه‌های ارزشمند هشت سال دفاع مقدس بهتر و بیشتر از هر زمان دیگر به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/62005‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول