اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

مهم‌ترین تهدید کنونی برای نظام تهدید فرهنگی است

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه دشمنان انقلاب جنگ نرم را برای هجوم به ایران در پیش گرفته‌اند، مهم‌ترین تهدید کنونی برای نظام را تهدید فرهنگی قلمداد کرد.

مهم‌ترین تهدید کنونی برای نظام تهدید فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی امروز در نشست مشترک شهرداران، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان فرهنگی سپاه و شهرداری‌ها با مدیریت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: مستکبران جهان با اجرای برنامه‌های شوم قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی را دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب جنگ نرم را برای هجوم به ایران در پیش گرفته‌اند، مهمترین تهدید کنونی برای نظام را تهدید فرهنگی قلمداد کرد.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: دشمن در جامعه‌ای که می‌خواهد روی پای خود بایستد همواره به دنبال فتنه‌انگیزی است اما باید مراقب توطئه‌های آنها باشیم.

الله‌مرادی در ادامه به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره و اظهار کرد: اگر در بخش‌های مختلف اقتصادی، امنیتی و سیاسی در این زمینه درست کار کرده و بتوانیم ارزش‌های اسلامی را در کشور نهادینه کنیم، همان جامعه‌ الگویی که پیامبر می‌خواست ایجاد می‌شود.

وی امر به معروف را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: یکی از برنامه‌های ستاد در این راستا جلسه با شهرداران، مجامع امور صنفی و روحانیون به منظور حرکت فرهنگی، ارزشی در سایه رضایت خداوند است.

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان تذکر لسانی را سرفصل برنامه‌های این ستاد اعلام کرد و افزود: این مسئله به عنوان وظیفه‌ای همگانی باید سرلوحه امور قرار گیرد.

الله‌مرادی بسترسازی برای پذیرش تذکر لسانی را موضوع مهمی در این ارتباط عنوان و خاطر نشان کرد: این مسئله در سال گذشته به صورت کامل اجرایی شده است.

وی با یادآوری فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر فرهنگی بودن استان کردستان تصریح کرد: امروز دیگر برخورد تند با جوانانی که برخی اوقات به دلیل ناآگاهی مرتکب اعمالی می‌شوند جواب نمی‌دهد و این افراد باید راهنمایی‌ شوند.

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان با تأکید بر اینکه قصد زنده کردن ارزش‌ها را داریم نه تولید ارزش‌های جدید، خاطر نشان کرد: ستاد احیا تمام هم و غم خود را معطوف به امور فرهنگی کرده است.

الله‌مرادی فراگیر نمودن وظایف دستگاه‌های اداری، فعال کردن مجامع امور صنفی و شهرداری‌ها در خصوص اجرای اقدامات فرهنگی امر به معروف را از دیگر مسئولیت‌ها و وظایف در این زمینه عنوان کرد.

وی فضاسازی در اماکن عمومی و پارک‌ها به منظور اسلامی نگاه داشتن فضای شهرها و لزوم تبلیغات مناسب در رابطه با احیای این فریضه را از دیگر سرفصل‌ها در این زمینه عنوان کرد.

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان هماهنگ شدن رده‌های فرهنگی استان، اجرای فعالیت‌هایی در خصوص احیای نمازخانه‌های متروکه، فضاسازی در ورودی شهرها توسط شهرداری‌ها، جلوگیری از تبلیغات ضد ارزشی در معابر و اصلاح تابلوهایی که عنوان شهید از روی آنها برداشته شده است را از دیگر برنامه‌ها و وظایف شهرداری‌ها در این رابطه عنوان کرد.

الله‌مرادی در پایان ابراز امیدواری کرد با هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مسئول و اتخاذ تدابیر لازم زمینه احیای هر چه بیشتر این فریضه فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول