اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان:

تعرض وهابی‌ها به قبر حجر بن عدی حقانیت تشیع را ثابت کرد

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با تأکید بر اینکه جسارت وهابی‌ها در نبش قبر صحابی پیامبر (ص) حقانیت شیعه را بر جهان ثابت کرد، گفت: سالم بودن پیکر حجربن عدی بعد از 1400 سال شوک عجیبی بر جهانیان وارد کرد.

تعرض وهابی‌ها به قبر حجر بن عدی حقانیت تشیع را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام علی کاروند ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن هتک حرمت به مزار صحابی بزرگوار پیامبر(ص) حجربن عدی و تبریک ماه رجب به همه مسلمانان، اظهار داشت: حرکت وقیح و زشت سلفی‌های کافر در بی‌حرمتی به قبر حجر بن عدی یار وفادار پیامبر(ص) خشم ملل مسلمان حتی انسان‌های غیرمسلمان را در سراسر گیتی بر انگیخت.

وی تأکید کرد: بدون ‌هیچ تردیدی سلفی‌های تروریست با حمایت و پشتوانه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل جرأت پیدا کردند به قبر صحابی پیامبر (ص) جسارت کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: وهابی‌های خبیث با اعتراض فراگیر علمای تسنن و تشیع بار دیگر نتوانستند به اهداف تروریستی پلید خود برسند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اقدام بی‌شرمانه وهابیت تروریست با نبش قبر صحابی رسول الله(ص) حقانیت شیعه را بر جهان ثابت کرد، ابراز داشت: سالم بودن پیکر مطهر حجر بن عدی بعد از 1400 سال حقانیت تشیع را می‌رساند و همین کار شوک عجیبی بر جهانیان وارد کرد.

کاروند با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و تشیع در ادامه قصد تعرض به قبور مطهر حضرت رقیه(س) و حضرت زینب(س) را داشتند، اذعان داشت: براساس خبرهای محرمانه از جلسات صهیونیزم و وهابیت، آنها با شنیدن این موضوع و عکس‌العمل جهان در این خصوص از پیشروی و اجرای دیگر اهداف طراحی شده نقشه شوم خود منصرف شده و دستور توقف این اعمال ننگین را به دست‌نشانده‌های خود دادند.

وی با بیان اینکه در صورت ادامه این حرکت، دشمنان اسلام گور خود را با دستان خود پیشاپیش کنده‌اند، تأکید کرد: اگر زمانی فرا برسد که وهابی‌های تکفیری بخواهند، خدای نکرده نسبت به قبور حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) چنین بی‌احترامی کنند، بدون شک جان سالم از آن منطقه بیرون نخواهند برد. به طور قطع یقین دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) با خروش و خیزش جهانی مسلمانان مواجه خواهند شد.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به آیات و روایات به برخی از علت‌های سالم بودن پیکر حجر بن عدی صحابه پیامبر(ص) و دیگر بندگان صالح خداوند پس از مرگ اشاره کرد و اذعان داشت: شهادت در راه خداوند و خواندن نماز شب از اعمالی است که بدن انسان را پس از مرگ و خارج شدن روح از بدن بر سالم ماندن بدن تأثیر دارد.

وی، مسجد را بهترین مکان برای برقراری ارتباط نزدیک با خداوند و رسیدن به قرب الی‌الله دانست و تصریح کرد: کمرنگ شدن و یا قطع شدن ارتباط انسان با مسجد باعث گرفتن توفیقات خداوندی در دنیا و آخرت از انسان می‌شود.

کاروند، رمز موفقیت دستیابی به کمال را عمل به چهار کار ارزشمند هدیه کردن جان، مال و فرزند در راه خدا، غسل کردن، دائم‌الوضو بودن و گذر از خواب برشمرد.

وی در پایان عنوان کرد: تا زمانی که ملل مسلمان باهم متحد باشند و در مقابل زورگویان و جباران خفاش‌صفت بایستند، آنها هرگز جرأت هیچ حرکتی را نخواهند داشت.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول