اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل:

اردوی تیم ملی ژیمناستیک در اردبیل برپا شده است

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: سومین مرحله اردوی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان برای حضور موفق در مسابقات آسیایی و جهانی در اردبیل آغاز شد.

اردوی تیم ملی ژیمناستیک در اردبیل برپا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این اردو که عصر امروز و در سالن نگین اردبیل آغاز شد، 10 ژیمناستیک‌کار کشورمان زیرنظر سرمربی اوکراینی و اعضای کادر فنی تیم ملی تمریناتشان را آغاز کردند.

به گفته رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل در کنار برگزاری این اردوی آمادگی که از استان اردبیل نیز دو بازیکن در آن حاضر هستند، تیم ملی ژیمناستیک تلاش می‌کند تا با تمرینات مستمر به مرز آمادگی برسد.

حسن کریم‌نژاد تصریح کرد: هیئت ژیمناستیک استان در بهره‌مندی از این فرصت پیش آمده، دوره ارتقای سطح دانش مربیان را برگزار می‌کند تا از تجربیات سرمربی و مربی اوکراینی تیم ملی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما مصمم هستیم تا میزبان شایسته‌ای برای این اردوی یک هفته‌ای باشیم که تا 13 اردیبهشت در این استان در حال برگزاری است و نتایج سودمندی در کسب مدال‌های رنگین ورزشکاران تیم ملی خواهد داشت.

کریم‌نژاد، استان اردبیل را یکی از قطب‌های استعدادیابی و پرورش نیروهای مستعد ژیمناستیک توصیف کرد و ادامه داد: ما با فعال کردن کمیته‌ها و مجموعه‌های استعدادیابی در مدارس و فضاهای آموزشی سعی داریم، توانمندترین نیروها جذب ژیمناستیک شده و عرصه برای حضور آنها بهتر از گذشته فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت ژیمناستیک استان در پایان سخنان خود اضافه کرد: امیدواریم این اردو فرصتی را برای مربیان و ورزشکاران ما فراهم آورد تا توانمندی‌های بیشتری به منصه ظهور برسد.

انتهای پیام/62006/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول